پیش‌بینی تحقق ۹۵ درصدی بودجه ۱۴۰۰ میلیاردی شهرداری اردبیل

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: پیش بینی می شود تا انتهای سال جاری بیش از ۹۵ درصد بودجه مصوب ۱۴۰۱ شهرداری اردبیل محقق شود.
کد خبر: ۹۴۹۵۴۶۶
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹

پیش‌بینی تحقق ۹۵ درصدی بودجه ۱۴۰۰ میلیاردی شهرداری اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جواد انصاری شامگاه یکشنبه در نشست هم اندیشی با جامعه اصناف و بازاریان که با حضور سرگروه کمیته های تخصصی جامعه اصناف،پیشکسوتان و معتمدین بازار پیرامون بررسی بودجه 1402 شهرداری و بررسی مسائل مهم شهری برگزارشد اظهار داشت: اینکه بیش از 95 درصد بودجه 1400 میلیاردی سال جاری برای اولین بار در سنوات گذشته شهرداری محقق شود نشانگر آن است که این بودجه حبابی نبوده و به دقت تنظیم و مصوب شده است.

وی در پاسخ به بیش از 10 سوال ارائه شده از سوی بازاریان در خصوص مشکلات شهری گفت: به جمع جامعه اصناف و بازاریان نیامده ام از عملکرد شورای شهر دفاع کنم بلکه آمده ام با تبادل نظر و تقویت همکاری با جامعه اصناف مشکلات شهری را مرتفع کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل تصریح کرد: انتظار ما از جامعه بازار این است که در بررسی و تصویب بودجه 1402 تبادل نظر کرده و اعضای شورای شهر را یاری کنند.

انصاری ادامه داد: برخی مشکلات از جمله سد معبر و ترافیک را در سطح شهر شاهدیم که برنامه هایی از جمله احداث پیاده راه از تازه میدان تا پیرعبدالملک، اختصاص مکان برای وانت بارها را در نیمه اول سال آتی اجرایی خواهیم کرد.

رئیس شورای شهر اردبیل در پاسخ به یکی از پرسش های جامعه بازار مبنی بر اینکه بودجه سازمان فرهنگی ورزشی برای سال 1402 چقدر پیش بینی شده است؛ گفت: بودجه این سازمان 19 میلیارد تومان است که در حال بررسی است و بعد از بررسی های کامل تصویب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری نقطه درخشان بودجه 1401 است، گفت: بودجه و هزینه کرد و درآمد شهرداری کاملا شفاف است و طبق قانون منتشر می‌شود و در کنار شورای شهر،دستگاه های نظارتی نیز بر هزینه کرد اعتبارات مصوب شهرداری ناظر هستند.

گفتنی است؛ در این جلسه آخرین وضعیت استراتژیک شهری از طرف رئیس شورا و شهردار اردبیل مطرح شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار