دستگاه ام‌ آر آی بیمارستان مشگین‌ شهر افتتاح شد

دستگاه ام‌آرآی بیمارستان مشگین‌شهر شامگاه سه‌شنبه در آیینی با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۵۶۷۶۷۸
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

دستگاه ام‌ آر آی بیمارستان مشگین‌ شهر افتتاح شد

به گزارش خبرنگار بسیج، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهوری که برای پیگیری مصوبه‌های سفر نخست آیت‌الله رئیسی، رئیس دولت سیزدهم به استان اردبیل سفر کرده بود، از پروژه بیمارستان ۱۱۹ تخت‌ خوابی مشگین‌ شهر بازدید کرد.

این پروژه مدتی راکد شده بود که معاون اجرایی رئیس جمهوری بر سرعت‌ بخشی به روند اجرای پروژه با تزریق یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل فاینانس تاکید کرد.

منصوری همچنین در سفر کوتاه خود به مشگین‌ شهر دستگاه ام‌آرآی بیمارستان حضرت ولیعصر (ع) این شهرستان را افتتاح کرد که با اختصاص اعتبار ۵۶۰ میلیارد ریال تامین و تجهیز شده است.

وی در ادامه نیز از سد اینچه‌ نو بازدید داشت که به علت نقص فنی و نشت آب در حال حاضر مورد استفاده قرار ندارد، ولی در صورت بهره‌برداری مشکل آب مشگین‌ شهر را برطرف خواهد کرد.

منصوری در جریان بازدید از این سد که در مسیری سخت‌گذر در دامنه کوه سبلان واقع شده، بر رفع مشکل و احیای آن به محض بهبود شرایط جوی تاکید کرد.

وی همچنین بازدیدی از تصفیه‌خانه آب شرب ۱۱۰ روستای مشکین‌شهر داشت که در جریان آن، اظهار کرد: این پروژه به علت مسائل سیاسی‌ و سلیقه‌ای در دولت گذشته رها شده بود که در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفته است.

معاون اجرایی رئیس جمهوری با اشاره به اینکه این اقدام موجب از دست رفتن زمان و افزایش هزینه‌های اجرای پروژه شده است، افزود: با این وجود تلاش می‌شود از منابع مختلف نسبت به تامین اعتبار و اجرای هرچه سریع‌تر پروژه اقدام گردد تا مردم منطقه از ثمرات آن بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: با اجرایی شدن این پروژه آبرسانی و تکمیل تصفیه‌خانه، اهالی چهار شهر و ۱۱۰ روستا در مشکین‌شهر از آب کیفی و مناسب بهره‌مند می‌شوند.

بازدید پروژه نهضت ملی مسکن و بیمارستان نجف‌ زاده اردبیل، بازدید از مجتمع پتروشیمی نمین، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل و حضور در نشست پیگیری مصوبه‌های سفر نخست رئیس جمهوری در سال ۱۴۰۰ از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه منصوری و هیات همراه به استان اردبیل بود.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال‌غربی کشور و همجوار با استان آذربایجان شرقی و زنجان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

ارسال نظرات