خبرهای داغ:

باحضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم؛ نشست قرارگاه تعالی زن و خانواده در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد

نشست قرارگاه تعالی زن و خانواده با محوریت گرامیداشت مقام زن ضمن تجلیل از بانوان فعال در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۵۴۸
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳
 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج، قم، مریم سادات میرقیصری مدیر بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) در نشست قرارگاه تعالی زن و خانواده طی سخنانی هدف از برگزاری این نشست را گرامیداشت مقام زن و تجلیل از بانوان اثر گذر در مسیر تمدن نوین اسلامی عنوان کرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با اشاره به سبک و سیره زندگی فاطمه زهرا(س)، این بانو را الگو و سرمشق زنان جامعه و حتی جهانیان دانست و اظهار داشت: بانوان بسیجی با خدا عهد بستند تا در مسیر فاطمی ثابت قدم و استوار بمانند؛همانطور که حضرت زهرا(س) در تمامی عرصه‌ها،از تربیت فرزند، اخلاق، سیره، کادرسازی نظام دینی و حوزه اقتصاد و معیشت تا دفاع از ولایت و عبودیت نمونه بود. بانوان بسیجی هم به تاسی از حضرت زهرا(س) باید در این عرصه‌ها خوش بدرخشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) تصریح کرد: حضرت زهرا(س) نه تنها الگوی زنان بلکه الگوی همه جهانیان تا قیام قیامت خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری خاطرنشان کرد: فاطمه زهرا(س) خورشید درخشانی است که از وی عالم درخشید و اگر آفتاب نور می‌دهد و زمین زیر پای انسان پیش می‌رود و سفره رنگینی در جامعه پهن شده است، به برکت فاطمه زهرا(س) است پس باید آیین نامه اخلاقی عبادی این حضرت را شما بانوان بسیجی مطالعه و در زندگی عملیاتی کنید.

ارسال نظرات