خبرهای داغ:

کرمانشاه میزبان مسابقات بین‌المللی شطرنج «جام طاق بستان» شد

رییس هیات شطرنج استان کرمانشاه گفت: دومین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج «جام طاق‌بستان» با حضور ۱۳ کشور خارجی پنجم بهمن ماه امسال به میزبانی شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۷۹۷
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،داریوش کرمی اظهار کرد: تاکنون حضور اساتید شطرنج ۱۳ کشور خارجی و شطرنج بازان بزرگ و مطرحی از ۳۰ استان کشور در این دوره از رقابت ها مسجل شده است.

وی افزود: این مسابقات از پنجم بهمن ماه سال جاری به مدت یک هفته به میزبانی شهر کرمانشاه و در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی این شهر در ۱۱ دور برگزار خواهد شد.

رییس هیات شطرنج استان کرمانشاه ادامه داد: برای حضور در این رقابت ها که سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی برای آن پیش بینی شده است حدود ۴۰۰ شطرنج باز ایرانی و خارجی خانم و آقا اعلام آمادگی کرده اند.

دبیر ستاد اجرایی این مسابقات یادآور شد: هماهنگی های لازم با برگزاری جلسات متعددی در سطح شهرستان انجام شده و روز گذشته نیز جلسه ای در این زمینه در حاشیه نشست شورای ورزش شهرستان کرمانشاه با حضور فرماندار برگزار شد.

کرمی با بیان اینکه محل اسکان مهمانان هتل پارسیان و چند مهمانسرا و هتل دیگر است، افزود: سالن محل برگزاری مسابقات نیز ایراداتی دارد که برنامه ریزی شده است تا پیش از آغاز مسابقات این ایرادات رفع و در فضایی استاندارد و مطلوب این رقابت ها برگزار شود.

وی گفت: یک جلسه دیگر نیز بزودی با حضور همه مسوولان دست اندرکار برگزاری این مسابقات برای نهایی کردن تصمیمات اتخاذ شده در مورد برگزاری این مسابقات برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار