رییس هیأت بازی‌های بومی و محلی اردبیل خبر داد؛

برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی بانوان شاغل اردبیل

اردبیل- رییس هیأت روستایی، عشایری و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل گفت: جشنواره بازی‌های بومی و محلی با هدف مشارکت و ترویج بازی‌های بومی و محلی بانوان شاغل در اردبیل برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۷۶۳۶۰
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

علی تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج ، اظهار کرد: جشنواره بازی‌های بومی و محلی با هدف مشارکت و ترویج بازی‌های بومی و محلی در بین بانوان شاغل برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره ترغیب و تشویق و مشارکت کارکنان دولت در فعالیت‌های ورزشی و آشنایی با بازی‌های بومی و محلی اردبیل و مهمتر از آن، ترویج این بازی‌ها در بین کارکنان است.

رییس هیأت روستایی، عشایری و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل گفت: این جشنواره در سه رشته ورزشی دال پلان، دوز فیزیکی و هفت سنگ مهارتی برگزار خواهد شد.

تقی‌زاده افزود: همزمان با برگزاری این جشنواره، نمایشگاه سبک زندگی و آیین‌های سنتی روستاییان و عشایر استان و وسایل دست‌ساز روستاییان به نمایش گذاشته خواهد شد.

رییس هیأت روستایی، عشایری و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل بیان کرد: این جشنواره به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در روز ۱۷ بهمن ماه با حضور ۵۰ بانوی شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار