پویش «سهم من از انقلاب» ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر پویش «سهم من از انقلاب» ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۶۴۳۹
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹

پویش «سهم من از انقلاب» ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مصطفی آمون صبح امروز در جلسه بررسی برنامه‌های دهه مبارک فجر که در کانون فرهنگی هنری مساجد برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر پویش «سهم من از انقلاب» ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند، دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب را در قالب یک عکس، چند سطر نوشته یا یک فیلم کوتاه از خود تهیه و به دبیرخانه این پویش ارسال کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: شناخت نسل امروز از دستاوردهای انقلاب اسلامی و معرفی این دستاوردها از مهمترین اهداف برگزاری این پویش است تا نوجوانان و جوانان قدم‌های مؤثری در توسعه کشور و حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی به سمت تمدن سازی بردارند.

آمون خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است تا اقدامات ارزشمند و مثبت مردم بزرگ ایران اسلامی را کوچک نشان داده و از این طریق بذر ناامیدی را در جامعه پراکنده سازد.

وی ادامه داد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین نسل جوان می‌تواند توزئه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

آمون گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا به شماره همراه ۰۹۰۱۸۸۹۷۱۰۳ ارسال کنند.

ارسال نظرات