خبرهای داغ:
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان خبر داد

اجرای یک هزار و 270 طرح کشاورزی برای مددجویان همدانی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان گفت: یک هزار و 270 طرح کشاورزی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان همدان اجرا شده و فعال است.
کد خبر: ۸۶۴۱۲۱۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

قاسم یارمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار و 270 طرح کشاورزی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان همدان اجرایی شده و فعال است.

وی افزود: این مددجویان در قالب طرح های کارانگیزی، توان‌افزایی و خودکفایی، کارآفرینی و طرح‌های تبدیلی، تکمیلی و توسعه فعالیت می‌کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه در سال گذشته دوره‌هاي آموزشي مختلفي به منظور افزايش سطح توانمندي مددجويان اين نهاد براي اشتغال آنها برگزار شده است، افزود : اين دوره‌ها به منظور ارتقاء توانمندي مددجويان و به صورت كوتاه مدت و بلند مدت براي مجريان طرح‌هاي اشتغال و متقاضيان تسهيلات اشتغال تشكيل شده است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) با بهره‌گیری بیش از سه دهه تجربه موفق در راستای توسعه اشتغال و کار آفرینی، زمینه اشتغال و فعالیت در بخش‌های مختلف اقتصادی را برای مددجویان تحت حمایت و نیازمندان غیر تحت پوشش فراهم کرده است.

یارمحمدی با بیان اینکه این نهاد از بدو تاسیس توانمندسازی محرومان را در برنامه کاری خود قرار داده است، اظهار داشت: کمیته امداد با ایجاد فرهنگ کار و تلاش برای جامعه مددجویی و ایجاد روحیه خودباوری در آنان زمینه اشتغال و خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت را فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات