بمناسبت هفته قوه قضاییه انجام شد

دیدار مسئولان بسیج عشایری با رییس حوزه قضایی اصلاندوز

بمناسبت هفته قوه قضاییه فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج عشایری اردبیل با رییس حوزه قضایی اصلاندوز دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۰۱۹۶۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، "محرم بنیادی" فرمانده بسیج عشایری اردبیل و "حجت الاسلام سردارپور" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری و جمعی از پرسنل سپاه با رییس و کارکنان دادگاه عمومی اصلاندوز دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که بمناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد فرمانده ناحیه عشایری و مسئول دفنر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه در سخنان جداگانه ای با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و 72 از یاران باوفای حضرت امام (ره) و هفته قوه قضاییه از آمادگی کامل برای همکاری و تعامل با حوزه قضایی اصلاندوز خبر دادند و برای مجموعه پرسنل دادگاه اصلاندوز آرزوی موفقیت و سربلندی کردند.

حمید پور صدقی رییس دادگاه عمومی اصلاندوز هم از حضور فرماندهی و پرسنل بسیج عشایری قدردانی کرد و گفت:دستگاه قضایی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین بسیج و قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.

وی گزارشی از وضعیت دستگاه قضایی بخش ارائه داد و افزود:اقتدار قوه قضاییه در نظام جمهوری اسلامی موجب تحقق عدالت در جامعه شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار