خبرهای داغ:

شهر کریمه اهل بیت (ع) غرق در نور و شادمانی است

حرم حضرت معصومه (س) در سالروز میلاد هشتمین خورشید ولایت مملو از دلدادگانی است که آمده اند میلاد برادر را تبریک بگویند.
کد خبر: ۹۲۵۳۸۹۷
|
۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، شهر مقدس قم به ویژه بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) در سالروز میلاد برادر بزرگوارشان حال و هوای ویژه‌ای به خود گرفته و کبوتر دل هر زائری را تا حرم نورانی امام رئوف به پرواز در می‌آورد.

حرم مطهر بانوی کرامت، حضرت فاطمه معصومه (س) در این روز سراسر نور مملو از ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت است که خود را به این مکان مقدس رسانده اند تا میلاد برادر بزرگوار ایشان را تبریک بگویند.

مردم شهر مقدس قم با چراغانی و آذین بندی مساجد، معابر و سردرمنازل و مغازه‌ها حال و هوای ویژه‌ای به شهر داده اند.


آستان مقدس حضرت معصومه (س) به مناسبت میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت با رعایت اصل فاصله‌گذاری اجتماعی و مسائل بهداشتی برنامه‌های شاد و متنوعی، چون مدیحه سرایی، مولودی خوانی، و همچنین سخنرانی‌های مذهبی را برای زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت (ع) تدارک دیده است.

ویژه برنامه‌های فرهنگی میلاد امام رضا (ع) در شهر مقدس قم

 به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ابوالقاسم مقیمی، مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی به مناسبت میلاد امام رضا (ع) در قم گفت: در شب میلاد آن حضرت نقاط مختلف شهر قم شاهد نورافشانی آسمان بود.

وی افزود: با همکاری معاونت خدمات شهری و سازمان‌های زیباسازی، میادین، پارک‌ها و فضای سبز و مدیریت پسماند و همچنین اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم تلاش شده است تا از طریق پخش مولودی و سرود‌های مذهبی از طریق برج‌های اذان و ناوگان خودرویی در سطح شهر، به موضوع نشاط اجتماعی و گرامیداشت این عید بزرگ پرداخته شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با اشاره به برگزاری همایش دوچرخه سواران با نام در رکاب ولایت گفت:دوچرخه سواران امروز جمعه از ساعت ۷ صبح مسیر‌های میدان نبوت-مصلی-امام زاده سید معصوم را با دوچرخه طی کردند.

مقیمی ادامه داد: در دهه کرامت نمایشگاه عکسی به همت انجمن عکس بسیج استان قم با همکاری سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم و اداره کل ارشاد اسلامی قم در نگارگذر شهروند صفائیه در حال برگزاری است.

انتهای پیام
ارسال نظرات