خبرهای داغ:
مسئول پایگاه حضرت خدیجه (س) بهار در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

اهدای یک کمک جهیزیه و 35 بسته معیشتی به همت بسیجیان پایگاه حضرت خدیجه(س) بهار

مسئول پایگاه حضرت خدیجه (س) بهار از اهدای یک کمک جهیزیه و 35 بسته معیشتی به همت بسیجیان پایگاه حضرت خدیجه(س) بهار در قالب کمک‌های مومنانه خیرین بسیجی برای افراد کم بضاعت خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۴۷۷۷
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴

اهدای یک کمک جهیزیه و 35 بسته معیشتی به همت بسیجیان پایگاه حضرت خدیجه(س) بهارقاسملو در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: به همت بسیجیان پایگاه حضرت خدیجه(س) بهار در دهه دوم محرم یک مورد کمک جهیزیه شامل یخچال و اجاق گاز و بخاری گاز برای یک زوج نیازمند تهیه و اهدا شد.

وی افزود: همچنین 35 سبد حمایتی شامل برنج، روغن، ماکارانی، حبوبات، رب گوجه، تن ماهی و مرغ و ۳۰۰ عدد ماسک برای افراد بی بضاعت که به واسطه کرونا از نظر مالی آسیب دیده اند تهیه و توزیع شد.

مسئول پایگاه حضرت خدیجه (س) بهار تصریح کرد: این اقلام بالغ بر ۲۰ میلیون تومان برآورد شده است که خیرین با توجه به اوضاع کرونا نذری‌های خود را به صورت نقدی برای کمک به نیازمندان اهدا کرده‌اند‌.

وی افزود: با توجه به فرمایشات رهبری در مورد کمک‌های مومنانه باید نذورات مردم در این ماه عزیز به سمت کمک مومنانه سوق داده شود و بسیاری از هزینه‌های نذری‌ها و روضه‌های خانگی در قالب کمک مومنانه و رفع مشکل از خانواده‌های کم بضاعت هزینه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات