خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان قم مطرح کرد:

تلاش برای پای کار انقلاب بودن خستگی ندارد/روز‌های بسیار سرنوشت سازی را در پیش داریم

جواد رفعت نژاد مسئول بسیج دانشجویی استان قم در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم: زمان را دریابید، بایستی جبهه سازی کنید، برای جلوگیری از تحریف وقایع تاریخی، بی تفاوت نباشید.
کد خبر: ۹۳۲۳۴۸۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،جواد رفعت نژاد مسئول بسیج دانشجویی استان قم در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم: زمان را دریابید، بایستی جبهه سازی کنید، برای جلوگیری از تحریف وقایع تاریخی، بی تفاوت نباشید.

وی ادامه داد:روز‌های بسیار سرنوشت سازی را در پیش داریم. اولین انتخابات در گام دوم انقلاب به اندازه چند دهه اخیر مهم است.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم افزود:تلاش برای حضور حداکثری در انتخابات و پای کار انقلاب بودن خستگی ندارد. نقش آفرینی تخصصی از صنف دانشجویی، ایجاد گفتمان خاص انتخابات، امید آفرینی در جامعه، کار و تلاش بی وقفه همراه با بصیرت و شناخت پیرامونی جریان‌های موثر در انتخابات، پیدا کردن شورای بسیج و بدنه فعال دانشجویان و بخصوص جدیدالورود‌ها از نکات قابل توجه و ملاحظه است.


وی تصریح کرد:قرارگاه بصیر با شش واحد نقش آفرین و با حضور پرشور دانشجویان و همکاری طلاب عزیز و اساتید کار خود را آغاز می‌کند و بایستی به معنای واقعی کلمه دانشجویان را به این تشکل انقلابی جذب کرد.

رفعت نژاد خطاب به دانشجویان خاطرنشان کرد:رجوع کنید به نامه سردار دل ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به فرزندش که چه شرایطی داشته و به چه نکاتی اشاره کرده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات