خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسدآباد:

پاسدار، دست همیشه همراه انقلاب است

اسدآباد-فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: پاسداران دست همیشه همراه انقلاب هستند که توان معنوی و رزمی آنها برگرفته از نیروی درونی ایشان است.
کد خبر: ۹۳۲۸۷۳۴
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

پاسدار، دست همیشه همراه انقلاب استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ امیدعلی الیاسی فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد طی پیامی فرا رسیدن روز پاسدار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: روز پاسدار در حقیقت فرصتی است برای ارج نهادن به آنان که پروانه‌وار حضورشان به دور شمع میهن، غیرتی حسینی را از کربلا تا قله‌های دماوند دوش می‌کشند.

پاسداران دست همیشه همراه انقلاب هستند که توان معنوی و رزمی آنها برگرفته از نیروی درونی ایشان است. سپاهیان دلیرمردان روزگار و اسوه‌های ایثارند که در هر برهه‌ای از زمان که کشتی انقلاب اسلامی با مشکلی مواجه بوده این مالک اشترها و ابوذرهای زمان بودند که با نثار جان، مال و آبروی خود از این شجره طیبه الهی حراست نموده‌اند.

بر خود لازم می‌دانم میلاد پربرکت و نورانی لنگر زمین آسمان، بهترین مخلوق خدا، حضرت سیدالشهدا علیه السلام را که به حق روز پاسدار نامیده شده را به عموم مردم ایران انقلابی، پاسداران بصیر به ویژه همکاران خودم در سپاه ناحیه اسدآباد تبریک عرض نموده و از حضرت باریتعالی عزت، سربلندی و عاقبت به خیری زیر لوای خروشان ولایت را برای ایشان خواستارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات