پویش یک وعده با علی(ع) در دلوار صورت پذیرفت

گروه جهادی بسیج دانشجویی امام رضا(ع) با همکاری بنیاد علوی به مناسبت عید غدیر، در قالب پویش یک وعده با علی(ع) اقدام به تهیه و پخت بیش از ۱۲۵۰۰ پرس غذای گرم در بخش دلوار نمودند
کد خبر: ۹۳۶۱۴۷۷
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، گروه جهادی بسیج دانشجویی امام رضا(ع) با همکاری بنیاد علوی به مناسبت عید غدیر، در قالب پویش یک وعده با علی(ع) اقدام به تهیه و پخت بیش از ۱۲۵۰۰ پرس غذای گرم در بخش دلوار نمودند.

جمشیدی مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی امام رضا(ع)  اشاره داشت:به منظور بزرگداشت این عید بزرگ با ارج نهادن به حدیثی از امام صادق (ع) اقدام به رنگین کردن سفره ایتام و نیازمندان در این روز با توزیع بیش از ۱۲۵۰۰ پرس غذای گرم شد، تا علاوه بر احیای سنت عقد اخوت و برادری با همراهی و تکاپوی مردمی بتوانیم مبلغین مؤثری در گرامیداشت این عید بزرگ باشیم.

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی امام رضا(ع) ادامه داد: پویش یک وعده با علی (ع) با کمک و همراهی ظرفیت‌های مردمی، خیرین، هیئت‌های مذهبی، و مسئولین و بنیاد غدیر بخش دلوار ، در همه محلات بخش دلوار انجام و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، تمام مراحل پخت اطعام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت.

جمشیدی گفت : احیای فرهنگ و گرامیداشت واقعه غدیر، بصیرت‌افزایی و انسجام بخشی به فعالیت‌ فرهنگی و مذهبی است. در تلاشیم با اجرای این برنامه‌ها بتوانیم زمینه معرفتی و بصیرتی غدیر را در میان مردم منطقه احیا کنیم. و در جهت رفع مشکلات مردم گام های محکمی برداریم.

در پایان از حمایت های بنیاد علوی، در این طرح #پویش یک وعده با علی (ع)# از گروه جهادی بسیج دانشجویی امام رضا(ع) حمایت نمودند، کمال تشکر و قدردانی داریم.

گزارش تصویری :

 

 
پایان/
ارسال نظرات