خبرهای داغ:
به روایت تصویر

منزل به منزل با شهدای مدافع حرم

به همت حوزه بسیج دانش آموزی امام جواد علیه السلام ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد ویژه برنامه منزل به منزل با شهدای مدافع حرم برگزار میگردد.
کد خبر: ۹۳۷۲۶۲۷
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز رقیه بنت الحسین علیه السلام و به همت حوزه بسیج دانش آموزی امام جواد(ع)  شهرستان نجف‌آباد، مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم درب منازل آنها در نقاط مختلف شهرستان  برگزار میگردد .
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی امام جواد(ع)،  در تبیین اجرای این طرح بیان نمودند: این طرح با عنوان منزل به منزل با شهدای مدافع حرم از سالروز شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها آغاز و به مدت پنج روز ادامه دارد، به این ترتیب که با حضور درب منازل شهدای مدافع حرم و در کنار خانواده شهید و عامه اهالی هر محل که شهید در آنجا سکونت داشته است، از روایتگری و سخنرانی همرزمان این شهدا و مداحی مداحان اهل بیت بهره مند می شوند.

اولین روز از این مراسم درب منزل شهید مدافع حرم موسی کاظمی در یزدانشهر و با حضور اهالی آن محل با روایت گری سرهنگ پاسدار جهانبخش از دوستان نزدیک و همرزم شهید و مداحی آقای ملک‌زاده برگزار گردید. سرهنگ جهانبخش از نحوه شهادت و خصوصیات اخلاقی و پسندیده شهید کاظمی مطالبی را بیان نمودند.
گفتنی است در مراسم امروز پرچم حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در جمع حاضران گردانده شد.

ارسال نظرات