فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج خبر داد

از توزیع ۱۰۰هزاربسته معیشتی بین نیازمندان تا اهدای۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان ویژه سالگرد شهادت حاج قاسم

ساری-فرمانده سپاه کربلا از از توزیع ۱۰۰هزاربسته معیشتی تا اهدای۲۰۰ سری جهیزیه به نیازمندان ویژه سالگرد شهادت حاج قاسم در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۷۱۹۵
|
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۳

از توزیع ۱۰۰هزاربسته معیشتی بین نیازمندان تا اهدای۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان ویژه سالگرد شهادت حاج قاسم

خبرگزاری بسیج، سردار سیاوش مسلمی در حاشیه آئین نهضت کمک‌های مومنانه ویژه گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، که روز  چهارشنبه ۲۲ دی در لشکر ۲۵ کربلا برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری از توزیع  ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و حمایتی بین نیازمندان خبر داد وگفت: همچنین  ۲۰۰ سری جهیزیه هم به خانواده‌های کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا در سراسر استان اهدا شد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه ما خدمتگزار مردم هستیم، افزود: کمک‌های بسیار خوبی با همکاری مرم، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و نهاد‌های حمایتی و به ویژه سپاه از ابتدای سال جدید مربوط به نهضت مومنانه صورت گرفت.

سردار مسلمی اضافه کرد:  از ابتدای سال تا به امروز مبلغ ۲۲۱ میلیارد تومان کمک مومنانه در قالب تهیه جهیزیه نوعروس و بسته‌های معیشتی به نیازمندان اهدا شد.

به گفته سردار مسلمی یک هزار ۲۹۰ سری جهیزیه و ۳۲۵ هزار بسته معیشتی از ابتدای سال تا به امروز به دست نیازمندان رسید.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به اعتبار ۴۶ میلیارد تومانی نهضت کمک مومنانه ویژه سالگرد شهادت سردار دل‌ها هم اشاره کرد و گفت:  ازهمه خیرین و تمام دست اندرکارانی که تلاش کردند تا این بسته‌ها تهیه شود، قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها