خبرهای داغ:
قائم مقام دادگستری استان همدان:

«فرزند کمتر؛ زندگی بهتر» یک طرز تفکر صهیونیستی بود

همدان-قائم مقام دادگستری استان همدان با بیان اینکه «فرزند کمتر؛ زندگی بهتر» یک طرز تفکر صهیونیستی بود که با یک حیله و نیرنگ در کشور حاکم شد، گفت: ما با یک بحران مواجه هستیم و باید با این طرز تفکر مبارزه کنیم.
کد خبر: ۹۴۳۳۲۳۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام پیرمحمد احمدوند به مناسبت هفته جمعیت، فرزندآوری و طرح «ایران جوان بمان» در جمع بسیجیان پایگاه هدیه الزهرا حوزه حضرت فاطمه (س) سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در جامعه امروزی ما به آن ضربه وارد شده و کشور از آن حیث دچار مشکل شده و مشکلاتش در سال‌های آینده بروز خواهد کرد مسئله فرزندآوری و پیری جمعیت است.

وی گفت: متاسفانه در زمان‌های گذشته توطئه‌ای اتفاق افتاد و تبلیغی به عنوان «فرزند کمتر؛ زندگی بهتر» در جامعه ایجاد شد و این یک طرز تفکر صهیونیستی بود که با یک حیله و نیرنگ در کشور حاکم شد.

قائم مقام دادگستری استان همدان تصریح کرد: متاسفانه این شعار به عنوان یک فرهنگ در جامعه به حساب می‌آید و ما با یک بحران مواجه هستیم و باید با این طرز تفکر مبارزه کنیم.

وی گفت: یکی از جاهایی که می‌شود کار فرهنگی کرد و با این طرز تفکر مبارزه کرد این است که باید به هدف اسلام از ازدواج چیست، برگردیم؛ هدف اسلام از ازدواج دو موضوع نگه داشتن عفت و بقا و تکثیر نسل است.

احمدوند عنوان کرد: ما روایات بسیاری از نبی اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) داریم که مردم جامعه و مسلمانان را به ازدواج تشویق و ترغیب کنیم، ائمه معصومین(ع) می‌فرمایند دینمان را با ازدواج تکمیل کنیم.

وی تصریح کرد: در زمان جاهلیت فرزندان دختر خود را زنده به گور می‌کردند و می‌گفتند دختر برای خانواده ننگ است و دختر آن زمان نمی‌توانست مرد میدان باشد اما خداوند در قرآن می‌فرماید شما فرزندان خود را نکشید چرا که خداوند روزی‌رسان است؛ بنابراین اینکه ما نمی‌توانیم زندگی تامین کنیم یک طرز تفکر شیطانی است که متاسفانه دامن گیر جامعه ما شده است.

قائم دادگستری استان همدان گفت: انسان اشرف مخلوقات است و خداوند متعال اراده کرده است نسل ما بر روی زمین باشد و زندگی کند؛ در روایات داریم وقتی خداوند فرزندی به خانواده‌ای عطا کرد نظر رحمت به آن خانه می‌اندازد.

وی ادامه داد: از زمانی که نوزادی به دنیا می‌آید اسلام برای آن نوزاد برنامه دارد تا زمانی که به بلوغ فکر ی می‌رسد و از خانواده جدا می‌شود؛ از زمانی که نطفه کودک بسته می‌شود به پدر و مادر سفارش می‌شود شما از روزی حلال بخورید.

احمدوند با تأکید بر توجه به تربیت کودک گفت: ما باید معارف دینی را به کودکان خود بیاموزیم و گفتن احکام در تربیت کودک نقش به سزایی دارد؛ پیغمبر اسلام(ص) فرمودند هرکس به فرزندانش قرآن بیاموزد روز قیامت پدر و مادر او را فرا می‌خواند و دو جامه بر آن می‌پوشاند از نور و ازچهره‌های بهشتیان روشن می‌سازد.

انتهای پیام/

خبرنگار: وجیهه محمدیان

ارسال نظرات