خبرهای داغ:
همزمان با عملیات آزادسازی خرمشهر

مسئولان شهرستان سرخه با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران دیدار کردند

به مناسبت بزرگداشت آزادسازی خرمشهر امام جمعه شهرستان سرخه همراه با جمعی از مسئولان با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۳۵۲۴۷
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت بزرگداشت آزادسازی فتح خرمشهر حجت اله کرمانی فرماندار شهرستان سرخه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه سرخه و جمعی از مسئولان شهرستانی با خانواده شهید علی اصغر کلامی که در عملیات بیت المقدس آزاد سازی خرمشهر به درجه شهادت نائل شد، دیدار و گفتگو کردند.

همچنین در ادامه با جانباز سرافراز محمد اسلامی راد که در عملیات بیت المقدس فتح خرمشهر به درجه جانبازی و خانواده شهید دانش آموز حسن عربی که در عملیات بیت المقدس آزاد سازی خرمشهر به درجه شهادت نائل شد دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف در جمع این خانواده ها ضمن تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران نظام مقدس اسلامی بیان کرد: خانواده شهدا، عزیزان خود را درزمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت درراه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این مهم اجری بی‌پایان نزد خدای متعال دارد.

او افزود: زنده نگاه داشتن این شهیدان و معرفی آنان به عنوان الگو‌های جامعه اسلامی از اهداف دیدار با خانواده شهدا است.

امام جمعه سرخه در ادامه اضافه کرد: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار