خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی:

حزب الله از افتخارات جهان اسلام است

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه  حزب الله و مقاومت لبنان را شجره طیبه برای منطقه برشمرد و گفت: سیر پیروزی‌های مقاومت ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۹۴۵۲۳۷۷
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی  در گفت‌وگویی با پایگاه خبری العهد، چهلمین سالگرد شکل‌گیری مقاومت اسلامی در لبنان را به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله و رزمندگان مقاومت تبریک گفت.

حجت‌الاسلام محمدی در ادامه افزود: حزب الله از افتخارات جهان اسلام و مصداق کامل «شجره طیبه» در این منطقه است که ریشه در اعتقاد و ایمان مجاهدان و رزمندگان آن دارد.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه تصریح کرد: الحمدلله در مراحل مختلف وعده الهی درباره مقاومت و حزب الله محقق شده است و ما ثمره این شجره طیبه را به ویژه در جنگ ۳۳ روزه که مقاومت، عزت را برای امت اسلامی محقق ساخت و استکبار و صهیونیسم را ذلیل کرد، مشاهده کردیم.

وی اظهار داشت: بهترین توصیف برای مقاومت لبنان در این فرموده خداوند متعال نمایان است که: «ألا إن حزب الله هم الغالبون». به یاری خداوند متعال حزب الله از بدو تأسیس پیروز بوده و همواره شکست را بر دشمنان تحمیل کرده است و ان شاء الله این پیروزی‌ها در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات