خبرهای داغ:
با حضورجانشین سپاه قم؛

 دوره توانمندسازی مسئولین و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت قم برگزار شد

دوره توانمندسازی مسوولان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت با حضور جانشین سپاه استان قم به همت حوزه های کوثر، حضرت مریم و حوزه فاطمیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۰۵
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

سردار مهدی کبیری پور در این مراسم طی سخنانی با قدردانی از حضور چشمگیر مردم قم در راهیپمایی حماسی 22 بهمن، اظهار کرد: مردم زمان شناس قم با حضور پرشور خود در این رهپیمایی علاوه بر تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمنان داشتند.

وی کارکردهای بسیج از ابتدای شکل گیری آن را مورد توجه قرار داد و افزود: یکی از عوامل مهم و اصلی که کشور توانسته در حوادث و صحنه های مختلف سربلند بیرون بیاید بخاطر وجود لشکر مردمی و بزرگ بسیجیان و اتحاد و هماهنگی مطلوب بین آنها بوده است.

کبیری پور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص بسیج ادامه داد: در تمدن نوین اسلامی ماهیت ما باید بر گسترش و توسعه این قشر و تبیین بسیج فراگیر باشد تا منویات رهبری معظم انقلاب در مورد بسیج در گام دوم انقلاب محقق شود.

جانشین سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم گفت: بسیج نماد انقلاب و مظهر نظم و انضباط و جهت گیری درست در برابر مشکلات و  الگو در مساله تعلیم و تربیت بوده و برای سپاه همیشه در بین اولویت‌ها قرار داشته است.

کبیری پور در پایان با اشاره به مولفه های مهم نهاد بسیج ابراز کرد: یکی از مهم ترین مولفه های بسیجیان احساس مسئولیت و زمان شناس بودن است که اگر این ویژگی مدنظر قرار بگیرد، می توان در هر موضوع و مساله ای از دشمنان جلوتر بود.

 دوره توانمندسازی مسئولین و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت قم برگزار شد

 دوره توانمندسازی مسئولین و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت قم برگزار شد

انتهای خبر/ مرادیان

ارسال نظرات