خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گالیکش:

راهیان نور حرکت انقلابی، بصیرتی و خودجوش مردمی است/ اجر سفر معنوی راهیان نور با شهیدان است

سرهنگ پاسدار بیات کوهسار گفت: : راهیان نور، در گام دوم انقلاب اسلامی؛ بستری برای جهاد تبیین و جنگ جهاد روایت برای نسل جوان خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۹۸۷۳۳
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵

راهیان نور حرکت انقلابی، بصیرتی و خودجوش مردمی است/ اجر سفر معنوی راهیان نور با شهیدان است

سرهنگ بیات کوهسار فرمانده سپاه گالیکش در حاشیه اعزام بسیجیان این شهرستان به راهیان نور جنوب کشور در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت: حرکت به سمت سرزمین نور حرکت به سمت سرچشمه معرفت‌ و ایثار‌ و از خودگذشتگی است و جوانان ما امروز با این همه شبهات و هجمه های دشمن در فضای حقیقی و مجازی نیاز به آشنایی بیشتر با فرهنگ شهادت و از خودگذشتگی دارند.

وی اظهار داشت: زائرین راهیان نور در حقیقت با پای دل قدم می‌گذارند نه پای جسم و این تمام آن چیزی است که ما باید از این سرزمین مقدس دریافت کنیم اینکه با پای دل در آن قدم بگذاریم.

بیات کوهسار افزود:  راهیان نور، در گام دوم انقلاب اسلامی؛ بستری برای جهاد تبیین و جنگ جهاد روایت برای نسل جوان خواهد بود.

فرمانده سپاه گالیکش خاطر نشان کرد: امروز راهیان نور، فناوری استخراج و ایجاد ارزش افزوده از گنجینه دفاع مقدس بوده و تولید معنویت و ولایت پذیری کرده و به انقلاب اسلامی عمق بیشتری می دهد.

وی در پایان عنوان کرد: راهیان نور به مثابه حبل‌المتین دفاع مقدس باید برای همیشه پویا و زنده بماند و هدایت‌بخش نسل‌های بعدی این سرزمین بوده و جوانان ما با الگوگیری از روحیه انقلابی و بصیرتی شهدا و رزمندگان در مقابل استکبار جهانی و هم پیمانانش ایستاده و در تمام جبهه ها پیروز می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها