گشت محله محور بسیج به همت بسیجیان پایگاه امام حسین (ع) سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) از برگزاری گشت محله محور بسیج در قالب گشت های پیاده و حلقات صالحین در پایگاه خود خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۹۳۹۶
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ویژه برنامه های متنوع و حلقات صالحین با یاری بسیجیان در این پایگاه برگزار شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: گشت محله محور بسیج با هدف برقراری امنیت و آرامش در محله در طی دو مرحله با حضور چهار و سه تیم گشتی پیاده بسیجیان به صورت نامحسوس در سطح شهر انجام شد.

او افزود: حلقه شهید ایمانی نسب، حلقه شهید بهشتی با موضوع راه های شناخت ولایت فقیه، حلقه شهید ابراهیم هادی با محوریت خاطرات شهید ابراهیم هادی و تفسیر سوره فلق و حلقه ورزشی در سالن ورزشی با محوریت آمادگی برای مسابقات فوتبال جام رمضان با استقبال خوبی از سوی نوجوانان و جوانان بسیجی برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در ادامه اضافه کرد: جلسه ای با معاونت فرهنگی و اردویی پایگاه جهت ارائه برنامه های سال ۱۴‌۰‌۲‌‌ و پخش نماهنگ در مورد رهبری و ولایت فقیه برای بسیجیان از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

امامی در ادامه گفت: همچنین در راستای اقدامات جهادی، بسیجیان حلقه جهادی شهید احسانی پایگاه به کاسب کار محله جهت تخلیه بار یاری رساندند.

او با اشاره به 25 اسفند ماه و سالروز شهادت شهدای عملیلت بدر گفت: بسیجیان پایگاه در سالگرد شهادت شهید والا مقام قربانعلی جامی در گلزار شهدا سرخه حضور یافتند و ضمن قرائت فاتحه، آیات قرآن را تلاوت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها