صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - 04 June 2023
عضو هیئت‌رئیسه مجمع طلاب حوزه علمیه قم گفت: هنوز پرونده فتنه رمزگشایی نشده تا کسانی که در این سال تخلف کردند به جرمشان رسیدگی شود و مردم در انتخابات باید بسیار مواظب باشند که افراد و تفاله‌های فتنه در انتخابات نفوذ پیداکرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۴۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام‌ سیدجلال رضوی در مراسم 9 دی در مسجد جامع ملایر با اشاره به دستاوردهای این حماسه بزرگ اظهار داشت: نه دی روز بیعت با نائب امام زمان(عج) و دفاع از آرمان‌های انقلاب و شهدا است.

وی گفت: برای تحلیل و بررسی حماسه 9 دی نیاز است که کتاب قطور انقلاب را ورق زده و با معجزه انقلاب اسلامی ایران هر چه بیشتر آشنا شد.

عضو هیئت‌رئیسه مجمع طلاب حوزه علمیه قم افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب بوده و فتنه‌های فراوانی را علیه ایران همچون جنگ تحمیلی به وجود آورد.

وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان افزود: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام خمینی(ره) اولین ضربه را استکبار زده و سبب تحقیر آمریکا شد.

رضوی افزود: دشمنان تمامی آزمایش‌ها برای جلوگیری از صدور انقلاب و تبدیل‌شدن انقلاب اسلامی ایران به یک تمدن انجام داد ولی همواره با بصیرت مردم و رهبری با شکست مواجه شد.

وی با اشاره به فتنه 78 گفت: دشمن در تیرماه سال 78 بانفوذ در دانشگاه و اجرای برنامه‌های اصلاحاتی که جز فساد چیزی به همراه نداشت قصد اجرای سناریوی ضربه زدن به ایران اسلامی را داشت.

عضو هیئت‌رئیسه مجمع طلاب حوزه علمیه قم گفت: بصیرت و آگاهی رهبر در کمتر از یک هفته این فتنه را خاتمه داده ولی دشمنان 10 سال بازهم برای ایجاد فتنه‌ای جدید برنامه‌ریزی کردند.

وی گفت: در سال 88 افرادی که نقاب یاران امام و انقلاب را بر چهره زده بودند وارد میدان شده و مشکلات آن سال همچون روزه‌خواری در ماه رمضان، توهین به عزای امام حسین(ع)، توهین و هتک حرمت خیمه اباعبدالله(ع) را به وجود آوردند.

رضوی فزود: فتنه گران سال 88 عمروعاص گونه و با شعار الله‌اکبر و یا حسین(ع) فتنه آن سال را به وجود آوردند و فتنه گران کسانی جز مزدوران و سیلی خوردگان انقلاب نبودند.

وی گفت: فتنه 88 روز امتحان ملت ایران بود و در این سال برای چندمین بار دست خدا و دست امام زمان(عج) از انقلاب پشتیبانی کرد.

عضو هیئت‌رئیسه مجمع طلاب حوزه علمیه قم با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات بیان کرد: امروز کسانی در انتخابات ثبت‌نام کرده که با اسلام آمریکایی به جلوآمده و قصد تقابل با اسلام ناب رادارند.

وی افزود: کسانی که در این انتخابات پیروزمی شوند باید رهروان خط امام و خط انقلاب بوده و قدردان خون شهدا باشند و مردم باید در انتخاب خود دقت فراوانی کنند.

رضوی گفت: ما برای اشرافی گری و قبح شکنی انقلاب نکرده‌ایم و باید هر کس در هر لباس و موضعی جایگاه ولی‌فقیه در کشور را دانسته و با آن مشکل نداشت.

وی گفت: هنوز پرونده فتنه رمزگشایی نشده تا کسانی که در این سال تخلف کردند به جرمشان رسیدگی شود و مردم در انتخابات باید بسیار مواظب باشند که افراد و تفاله‌های فتنه در انتخابات نفوذ پیداکرده‌اند.

عضو هیئت‌رئیسه مجمع طلاب حوزه علمیه قم افزود: باید بسیار مراقب بود چراکه برای مجلس خبرگان برنامه‌ریزی‌شده است و هر کس که بحث شورای رهبری را مطرح می‌کند از عقب‌ماندگی سیاسی برخورداراست.

وی گفت: کسانی که در مجلس ششم فتنه را برپا کردند امروز سروکله‌شان پیدا شده است و سیاست‌مدارانی که رفوزه شده‌اند در کنار افراد سرشناس قرارگرفته‌اند و در بین مردم جایی به دست آوردند.

عضو هیئت‌رئیسه مجمع طلاب حوزه علمیه قم گفت : این انتخابات بسیار مهم بوده و مردم باید بدانند به چه کسانی رأی می‌دهند و باید مواظب بود که کسانی وارد مجلس نشوند که قصد دهن‌کجی به قانون و نظام را در مجلس داشته باشند.

وی با اشاره به سخنان رهبری در دیدار روز گذشته با میهمانان اجلاس اسلامی گفت: روز گذشته کارشکنی‌های صهیونیسم و پول‌های صعودی همه به زمین خورد و همه سفرای کشورهای اسلامی پیام تمدن اسلامی رهبر انقلاب را شدیدند.

رضوی افزود: خیزش اسامی اکنون منطقه را فراگرفته و بیداری اسلامی در کشورها سبب شده تا در تمامی منطقه شعارهایی همچون مرگ بر امریکا که در ایران سر داده می‌شود در این کشورها نیز سر داده شود.

انتهای پیام/

خبرهای مرتبط
ارسال نظرات