يكي از بازديدكنندگان نمايشگاه دفاع مقدس:

نمايشگاه دفاع مقدس، طبق انتظار باكيفيت است

خبرگزاري بسيج: يكي از بازديدكنندگان نمايشگاه دفاع مقدس تبريز در حاشيه بازديد از اين نمايشگاه، غرفه هاي آن را خوب و متنوع ارزيابي و بيان كرد: هرچند برخي غرفه ها حالت تكراري داشت، ولي در مجموع، نمايشگاه امسال(سال94) آن طور كه انتظار داشتيم با كيفيت خوب برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۵۷۴۴۴۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۴

مسلم اسماعيلي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، غرفه پدافند هوايي و بسيج را از بهترين غرفه هاي اين نمايشگاه عنوان و افزود: در برخي غرفه ها هم كه ادوات نظامي نمايش داده مي شود، به خاطر جذابيتشان براي عموم مردم، خوب هستند.

مديرعامل موسسه شهيد كريمي تبريز، با اشاره به اهميت برگزاري نمايشگاه دفاع مقدس، اظهار كرد: كساني كه جنگ تحميلي را نديده بودند، با حضور در اين نمايشگاه و بازديد از غرفه هاي مختلف آن، به نوعي دفاع مقدس در ذهن آن ها تداعي مي شود كه مي تواند به انتقال فرهنگ آن دوران كمك كند.

وي با تاكيد بر نقش جوانان در پيشبرد اهداف انقلاب و با توجه به فرمايش رهبر فرزانه انقلاب كه جوانان امروز شايد بهتر از جوانان نسل هاي اول انقلاب هستند، خاطرنشان كرد: دشمنان با ديدن همين جوانان جسور امروز، جرات حمله به كشورمان را ندارند و تنها مشكل ما اين است كه فرصت لازم براي بالفعل كردن استعدادهاي جوانان را نمي دهيم.

به گفته اسماعيلي، موسسه شهيد كريمي در سال 1375 تاسيس شده و از سال 82 با ظرفيت كامل، در زمينه بازسازي جنگ افزار فعاليت دارد، بطوري كه هرجنگ افزار پس از طي عمر مفيد خود، با عملياتي كه در اين موسسه روي آن صورت مي گيرد به نوعي عمر جديد به آن داده شده و در حد نو، تحويل يگان هاي نظامي مي شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار