خبرهای داغ:
مرتضی مقدسیان
حجت الاسلام ماندگاری در یادواره شهدای پایگاه جواد الائمه نایین:
حجت الاسلام ماندگاری گفت: دومین رکن مکتب ولایت مقاومت است و امروز برای پیشرفت کشور به مقاومت نیاز داریم . اگر مقاومت نکنیم در برابر دشمن ذلیل شده و موجبات سلطه دوباره شیطان بزرگ را برکشورمان با دست خود فراهم می نماییم.
کد خبر: ۹۱۹۸۸۸۹
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین ، سومین یادواره شهدای پایگاه جواد الائمه نایین با همکاری بنیاد شهید و امور ایثار گران نایین در حسینیه باب المسجد نایین برگزار شد.

حجت الاسلام ماندگاری در این یادواره اظهار داشت: مجلس شهدا مجلس اتمام حجت است . ولایت یک مرکب است که انسان را به مقصد می رساند . هرکس در این کشتی همراه شود و همراه ولایت باشد در مسیر نور حرکت کرده و به سعادت می رسد.

وی در ادامه به 4 رکن مکتب ولایت اشاره و مجاهدت را به عنوان نخستین اصل آن از شاخصه های پیروان واقعی ولی خدا دانست و عافیت طلبی و تنبلی را از نقطه مقابل آن دانست و گفت اگر موتور مجاهدت خاموش شود ولی فقیه تنها می ماند.

این خطیب کشوری دومین رکن مکتب ولایت را مقاومت دانست و با بیان آیه 200سوره آل عمران گفت : امروز برای پیشرفت کشور به مقاومت نیاز داریم . اگر مقاومت نکنیم در برابر دشمن ذلیل شده و موجبات سلطه دوباره شیطان بزرگ را برکشورمان با دست خود فراهم می نماییم.

ارسال نظرات