خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه گفت: فعالیت ۱۴۰۰ نفر  در شهرستان شاهین شهر و میمه و شهرستان پل دختر و بکارگیری بیش از ۲۰۰ نیروی جهادی در راستای ساخت منازل آسیب دیده در سیل ابتدای سال به تعداد ۸ واحد،  و همچنین مرمت ۲۰ منزل و مرمت ۶ مدرسه با هزینه بالغ بر ۸ میلیارد ریال از فعالیت های جهادگران شاهین شهری است.
کد خبر: ۹۲۰۱۸۸۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
 حسین معینی در گفتگو خبری با خبرگزاری بسیج در شاهین شهر با تاکید بر ارائه خدمات محرومیت زدایی بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: فعالیت ۱۴۰۰ نفر  در شهرستان شاهین شهر و میمه و شهرستان پل دختر و بکارگیری بیش از ۲۰۰ نیروی جهادی در راستای ساخت منازل آسیب دیده در سیل ابتدای سال به تعداد ۸ واحد،  و همچنین مرمت ۲۰ منزل و مرمت ۶ مدرسه با هزینه بالغ بر ۸ میلیارد ریال از فعالیت های جهادگران شاهین شهری است.

وی افزود: با شناسایی صورت گرفته شده یک باب منزل نیازمند توسط جهاد گران شاهین شهری ساخته شد و همچنین تعداد ۲۳۰ بسته غذایی و حمایتی بین اقشار آسیب دیده توزیع شد.

معینی با تاکید بر همکاری با خیرین شهرستان شاهین شهر و میمه گفت:۸ میلیارد ریال اعتبار توسط خیرین مسکن ساز جمع آوری شد و در راه مرمت و به‌سازی منازل و مدارس روستای چم گردله هزینه شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه اظهار داشت:از دیگر فعالیت‌های معاونت بسیج سازندگی ناحیه شاهین شهر و میمه می‌توان به مشاوره مذهبی و روانشاسی خانواده به ۶۰۰ نفر، اجرای طرح فشار خوان به تعداد ۲۰۰۰ نفر از شهروندان شاهین شهر‌ی با همکاری اداره بهداشت، واکیسناسیون طیور در روستا‌های شهرستان، تامین ولیچر تخصصی به مبلغ ۲ میلیارد ریال به فرد نیازمند، تهیه برخی از اقلام جهیزیه ۴ زوج جوان به مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال، اعزام ۴ تیم پزشکی به نقاط محروم شهرستان و ویزین رایگان ۱۰۰۰ نفر از شهروندان اعم از پزشک زنان، دندانپزشکی، عمومی و روانشناسی، اعزام ۴ تیم کار آفرینی به نقاط محروم شهرستان در رشته‌های بافتنی، پرورش قارچ، زعفران و اشتغال زایی در روستا اشاره کرد.

معینی در پایان با تاکید بر جمله مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که فرمودند"نیرو‌های اردو‌های جهادی سفیران کار و تلاشند " گفت: بسیج در همه حال و زمان آماده خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان شاهین شهر و میمه است و از این جهت که به مردم خدمت می‌کند به خود می‌بالد.
ارسال نظرات