هادی سیاسی سپاه شهرستان پارس آباد در یادداشتی آورده است: شهید سلیمانی نمونه بارز أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ بود او با دشمنان سختگیر و با مردم خود و محور مقاومت هم درد و مهربان بود، اما سوای این مطلب نکته‌ای که قابل توجه هست ادامه راه آن شهیداست که نیرو‌های او دنبال خواهند کرد.
کد خبر: ۹۲۰۴۷۰۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸
شهید سلیمانی نمونه بارز أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ بود
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، هادی سیاسی سپاه شهرستان پارس آباد در یادداشتی آورده است: شهید سلیمانی نمونه بارز أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ بود او با دشمنان سختگیر و با مردم خود و محور مقاومت هم درد و مهربان بود، اما سوای این مطلب نکته‌ای که قابل توجه هست ادامه راه آن شهیداست که نیرو‌های او دنبال خواهند کرد.
 
بسم الله قاصم الجبارین
الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ ۚ. وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ.

آنان که ایمان آوردند و هجرت کردند و با اموال و جان هایشان در راه خدا به جهاد برخاستند، منزلتشان در پیشگاه خدا بزرگ‌تر و برتر است، و فقط اینانند که کامیابند.

شهادت سردار سلیمانی را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، امت حزب الله کشورمان و محور مقاومت تسلیت می‌گویم.

بی شک شهید سلیمانی به آرزوی دیرینه خود که همانا؛ شهادت در راه اسلام و انقلاب بود، رسید.

شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی به دست شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار، عظمت این سردار را بار دیگر نشان داد.

وایشان به دست بزرگترین و جنایتکارترین دشمن دنیای اسلام و شیطان بزرگ به فیض شهادت نائل آمد، نه به دست دشمنان دست چندم انقلاب؛ و این عظمت این شهید را نشان می‌دهد که نشان از عصبانیت جبهه کفر از اقدامات این سردار دل‌ها را دارد.

شهید سلیمانی نمونه بارز أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ بود او با دشمنان سختگیر و با مردم خود و محور مقاومت هم درد و مهربان بود، اما سوای این مطلب نکته‌ای که قابل توجه هست ادامه راه آن شهیداست که نیرو‌های او دنبال خواهند کرد. امروز بنایی که حاج قاسم این سال‌ها در منطقه گذاشته وآن تربیت و پرورش نیرو‌های مجاهد و حزب اللهی در اقصی نقاط محور مقاومت است که منتقمین خون پاک آن شهید خواهند بود هرچند شهادت این شهید سرافراز همه مردم محور مقاومت، آزادی خواهان جهان و کشورمان را اندوهگین کرده، اما دشمنان انقلاب و راه آن شهید بدانند همانطوری که رهبر عزیزمان در حکم انتصاب جانشین آن شهید بزرگ فرمودند، راه شهید با جدیت تمام ادامه خواهد یافت و مطمئن هستیم که قطره قطره خون پاک آن شهید همچون شراره‌های آتشین کاخ مستکبران زمان را به آتش خواهد کشید امروز حشدالشعبی عراق، فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، انصارالله یمن، حزب الله لبنان و سپاه قدس ایران، میراث گرانب‌های آن شهید سرافراز هستند که پایه‌های مستحکم محور مقاومت همچون بنیانی مرصوص در برابر زیاده خواهی‌های آمریکای جنایتکار، وهابیت و اسرائیل غاصب هستند و انشاالله به برکت خون این شهیدان سرافراز در آینده‌ای بسیاز نزدیک شاهد اضمحلال جبهه استکبار به دست یاران شهید سلیمانی خواهیم بود.

سلیمانی شهید شد و به افتخاری بزرگ و ابدی همانا عند ربهم یرزقون دست یافت. اما، راه او ادامه داردو یاد او تا ابد زنده خواهدماند و مطمئنا پیروزی نهایی ازآن مجاهدان راه خدا خواهد بود. مجاهدانی که پرچم خدا را در مقابل پرچم کفر برافراشته اند.


به سردار دل‌ها عرض می‌کنیم، علمی که برافراشته اید به حول قوه الهی برزمین نخواهد ماند. انشاالله
وَ یَنْصُرَکَ اللَّهُ نَصْراً عَزِیزاً
الله بخش نجفی هادی سیاسی سپاه شهرستان پارس آباد
ارسال نظرات
آخرین اخبار