بسیجیان و گروههای جهادی این حوزه از همان روز‌های نخست مبارزه با کرونا، با روحیه جهادی و انقلابی بصورت شبانه روزی در تلاش هستند.
کد خبر: ۹۲۲۹۳۳۸
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۸

تلاش شبانه روزی بسیجیان سرعین برای مبارزه با کرونا

عادل آتشگاهی پور در گفتگو با خبرگزاری بسیج از اردبیل ، در خصوص اقدمات این حوزه در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: از همان روز‌های نخست مبارزه با کرونا، با همکاری گروه جهادی و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید مصطفی خمینی(ره) سرعین عملیات ضد عفونی و گند زدایی در تمام روستاهای بخش مرکزی سرعین و حوزه استحفاظی انجام شده و این عملیات ادامه دارد.

وی افزود: توزیع بسته های حمایتی معیشتی و بهداشتی، توزیع ماسک رایگان،ضدعفونی امکان و معابر عمومی شهر سرعین و خودروهای ورودی به شهر سرعین، اجرای برنامه های قرارگاه پدافند زیستی و طرح مطهر از جلمله اقدامات حوزه مقومت بسیج شهید مصطفی خمینی (ع) در این مدت بوده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مصطفی خمینی(ره) با بیان اینکه سپاه و بیسج تا ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا در کنار مردم خواهد بود، تصریح کرد: امروز همه بسیجیان و پاسداران با استفاده از تمام ظرفیت خود آماده مقابل با ویروس کرونا و شکست دادن این بیماری هستند و امیدواریم که مردم نیز در این امر ما را یاری کرده و با رعایت اصولی توصیه های بهداشتی و همچنین ماندن در خانه ، به زودی شاهد ریشه کنی این بیماری در کشور باشیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار