دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مهران

با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع)، "سارا فلاحی"، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای، فرماندار مهران و مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در شهرستان مهران تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۳۱۵۲۹۷
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ، با حضور سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، "سارا فلاحی"، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای، فرماندار مهران و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از مقام والای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در شهرستان مهران تجلیل به عمل آمد.

  سردار شاکرمی در این دیدارها گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و تجلیل از مقام والای خانواده های آنان، پاسداری از ارزش های انقلاب است.

فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس نیز گفت: با کار و تلاش، رضایت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و رهبری را فراهم کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام هم گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باعث تقویت روحیه خدمت مسئولان می شود.

دیدار با خانواده معظم شهید "اسدالله مرادی" و جانباز گرانقدر ۷۰ درصد "علی عیسی نژاد"، جانباز معزز ۳۵ درصد "اسد کسانی" و جانباز سرافراز ۳۰ درصد "قادر نوروزی" از جمله این برنامه ها بوده است‌.

ارسال نظرات
آخرین اخبار