گروه استان‌ها ـ مسئول بسیج جهاد سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ۴۰ پروژه محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی با رویکرد اشتغال در اردبیل اجرا می‌شود که مبتنی بر نیاز استان خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۴۵۲۱۲
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹

۴۰ پـــــروژه محــــرومیت‌زدایی و اشـــــتغال‌زایی در اردبــــیل اجرا می‌شــــود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در نشست خبری با خبرنگاران ‌از افتتاح پروژه‌های بسیج سازندگی خبر داد و اظهار داشت: برنامه‌های بسیج سازندگی استان برای گرامیداشت سالروز خرشهر پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: به همین منظور 40 پروژه محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی با رویکرد اشتغال که اعم از پروژه‌های محوری آن‌ها می‌توان به انتقال آب کشاورزی روستایی و ذخیره آب کشاورزی و سایر پروژه‌ها مبتی بر نیاز استانی اشاره کرد که از عید فطر مبنای کار گرفته است.

مسئول بسیج جهاد سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: فاز اجرایی این 40 پروژه توسط گروه‌های بسیجی در سرتاسر استان انجام خواهد یافت و سایر خدماتی که در سال‌های گذشته داشتیم در توزیع جهیزیه، خدمات تخصصی گروه‌های جهادی بسیج، بحث تیم‌های پزشکی، ادامه طرح قاسم سلیمانی، دامپزشکی و سایر خدماتی که بسیجی می‌تواند انجام دهد در میدان عمل خواهد بود.

جهت دانلود خبر کلیک کنید

ارسال نظرات