خبرهای داغ:
با حضور سردر سلیمانی؛

مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج فارس افتتاح شد

مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج فارس با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار علی مقواساز  معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۳۶۷۳۰
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج فارس شامگاه چهارشنبه با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس،حجت‌الاسلام محمود محمودی‌زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر و دیگر مسئولین سپاه فجر فارس افتتاح شد.

سردار علی مقواساز  معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین حاشیه این مراسم درجمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج یک شبکه بزرگ فرهنگی اجتماعی است که در دنیا شبکه‌ای با این عظمت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های ما در این شبکه بزرگ، این است که کارهای بزرگی که در پایگاه‌های مقاومت تولید می‌شود و موثر هم هستند به یک مدل تجربه‌نگاری تبدیل کنیم، ادامه داد: تبدیل این مدل تجربه‌نگاری به یک مدل فرهنگی و در ادامه تعمیم و تبدیل آن به شبکه از اولویت‌های ماست.

مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج فارس افتتاح شد

سردار مقواساز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه یکی از راه‌های مبارزه در جنگ نرم این است که عملیات‌های موفق را تعمیم دهیم، افزود: یکی از کارهای دیگری که در این راستا انجام می‌دهیم، شبکه‌سازی است، یعنی همه آدم‌های موثر فرهنگی در سطوح محلات و اقشار را شناسایی کنیم و با شناسنامه‌دار کردن توانمندی‌هایشان در این شبکه‌سازی، بتوانیم یک جریان‌سازی قوی در کشور داشته باشیم.

وی گفت: بسیج چند سالی است که در حوزه سرود فعالیت می‌کند و سرود «سلام فرمانده» یک کار فرهنگی خودجوش و هدفمند است که لطف خدا هم شاملش شد.

وی تصریح کرد: تصمیم داریم که هر کسی در بسیج اثری را خلق کرد؛ از قبیل کتاب، سرود یا هر کار فرهنگی دیگر؛ آن را شناسنامه‌دار کنیم و در قالب همین تولیدات، خدمات و حمایت‌ها را ارائه دهیم.

سردار مقواساز با اشاره به اینکه هم اکنون انباری از خلق آثار در حوزه‌های مختلف هنری در بسیج وجود دارد که آرشیو نشده تا دیگران هم از آن استفاده کنند، ادامه داد: این آثار آرشیو و شناسنامه‌دار خواهند شد و با سطح‌بندی، قابل دسترسی همه خواهد بود.

به گزارش بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی هم پس از افتتاح و بازدید از مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج فارس، به صحبت‌های مدیران مراکز لارستان، جهرم و مرکز استان گوش داد و راهنمایی‌هایی برای ارائه کارهای فاخر به آنها داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار