خبرهای داغ:
امام جمعه کبودراهنگ:

نماز جمعه نماد وحدت و یکی از برکات انقلاب اسلامی است

همدان-امام جمعه کبودراهنگ گفت: نماز جمعه نماد وحدت و یکی از برکات انقلاب اسلامی و تریبونی است که موجب افزایش تقوای فردی و اجتماعی و استحکام نظام شده است.
کد خبر: ۹۴۴۷۳۶۸
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام نقی باقری در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کبودراهنگ که با موضوع هماهنگی برگزاری سالروز برپایی اولین نماز جمعه در کشور برگزار شد، بیان کرد: یکی از برکات پیروزی انقلاب اسلامی برپایی و اقامه نماز جمعه بود که از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) انجام پذیرفت.

وی این فریضه عبادی سیاسی را متعلق به همه مردم دانست و افزود: نماز جمعه نماد وحدت و یکی از برکات انقلاب اسلامی و تریبونی است که موجب افزایش تقوای فردی و اجتماعی و استحکام نظام شده و دغدغه‌ها، خواسته‌ها، توقعات و مطالبات مردم را به گوش مسئولان می‌رساند و یکی از مهم‌ترین برکات و نعمت‌های انقلاب اسلامی نماز جمعه است.

* یکی از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی برپایی نماز جمعه است

فرماندار شهرستان کبودراهنگ نیز در ادامه جلسه  اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی برپایی نماز جمعه است که عامل ارتقای بصیرت دینی و اعتقادی مردم بوده و نقش مهمی در ایجاد مشارکت های اجتماعی دارد.

مسلم غلامی با بیان اینکه نماز جمعه دژ محکمی برای حراست از دستاوردهای نظام است و کارکرد آن دارای ساختار دائم و اساسی در حوزه دینی و سیاسی است، افزود: برگزاری نماز جمعه موجب پیوند میان مردم و تقویت وحدت می‌شود و نقش مردم در امور کشور را تبیین می‌کند.

ارسال نظرات