خبرهای داغ:
سرلشکر موسوی:

اقتدار دفاعی کشور مرهون دستاورد‌های تحسین‌برانگیز صنایع دفاعی است

فرمانده کل ارتش در پیامی با تبریک روز صنعت دفاعی تأکید کرد: دستاورد‌های بزرگ و تحسین‌برانگیز صنایع دفاعی کشور توان بازدارندگی و اقتدار دفاعی را به رغم تهدید و تحریم دشمنان ایجاد کرده است.
کد خبر: ۹۴۵۲۷۱۶
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیامی به امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، روز صنعت دفاعی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند؛ امیر سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی

وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

فرا رسیدن سی و یکم مرداد روز صنعت دفاعی کشور را به جناب عالی، مسئولان، متخصصان و آحاد کارکنان جهادگر، خدوم و فکور حوزه صنعت دفاعی ایران اسلامی که موجبات افتخار و استقلال ملت عظیم‌الشأن ایران را به رغم تحریم‌های دیرینه، همه‌جانبه و ظالمانه دشمنان انقلاب و نظام، رقم زده‌اند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

دستاورد‌های بزرگ و تحسین‌برانگیز «صنایع دفاعی کشور» تحت منویات، رهنمود‌ها و فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و وزارت دفاع که توان «بازدارندگی» و «اقتدار دفاعی» را به رغم تهدید و تحریم دشمنان ایجاد کرده است، با درک پیچیدگی‌های فزاینده محیط بین‌المللی، همدلی‌ها و مشارکت حوزه «دفاع» را جدی‌تر از گذشته مورد تأکید قرار می‌دهد.

با وجود خصومت تمام‌عیار جبهه استکبار و نظام سلطه، پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حوزه صنعت دفاعی کشور با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و بستر‌های موجود و دانایی و توانایی نیرو‌های خلاق توانسته است متناسب با تحولات در عرصه دفاعی، بخش‌های مهمی از نیازمندی‌های صیانت از تمامیت ارضی و استقلال همه‌جانبه را فراهم کند.

خدای بزرگ را شاکریم با گذشت بیش از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به پشتوانه تلاش‌ها و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر متخصصین متعهد صنعت دفاعی کشور و استفاده از توان دانشمندان و نخبگان، ضمن نیل به بازدارندگی مطمئن در مقابل دشمنان، دستاورد‌های ارزشمند آن در بخش‌های مختلف، مورد اقبال و درخواست داخلی و بسیاری از کشور‌های دیگر قرار گرفته است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و حوزه صنعت دفاعی به‌ویژه شهیدان گرانقدر، دکتر چمران، سرلشکر نامجوی، سرلشکر فکوری و همچنین شهید فخری‌زاده و دیگر دانشمندان هسته‌ای و دفاعی کشور از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی و خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل عنایات و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار