خبرهای داغ:
در هیات قائم پایگاه حنانه بررسی شد؛

فریبکارانه بودن شعار آزادی زن در غرب

هیئت حضرت قائم( عج) پایگاه حنانه ویژه دختران یازده تا شانزده سال به مناسبت جشن مبعث حضرت رسول اکرم(ص) برگزار و طی آن نسبت به تفاوت ارزش های والای زن در اسلام با آزادی های فریبکارانه غرب اشاره شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۶۶۳
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

فریبکارانه بودن شعار آزادی زن در غرب

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم ، خانم اسماعیلی طی سخنانی در این مراسم، با تاکید بر جلوه ها و مصادیق شعارهای پوشالی و فریبکارانه غرب در خصوص زنان، تصریح کرد: ادعای برابری و آزادی در غرب دروغ است.

وی خاطرنشان کرد ، یکی از موضوعاتی که در حال حاضر غرب به بهانه آن حیا و عفت را از نوجوانان و جوانان می‌زداید همین آزادی حجاب و بی بندوباری است در حالی که حجاب ارزش گذاری برای یک زن تلقی می شود و باعث عزت او در جامعه است.

این مربی تربیتی احکام اسلام را بر مبنای عدالت دانست و عدالت را قرار گرفتن هر چیز در جای خود معنا کرد و گفت: اینکه زن و مرد هر دو یک وظیفه و مسولیت را داشته باشند دور از عقل و عدالت است چون زن و مرد از جنبه های مختلف روحی و جسمی متفاوت بوده و بر همین اساس خداوند متعال احکام و وظایف مختلفی بر عهده آنها نهاده که هر کدام بر مبنای عدالت است و هیچگاه تساوی به معنی عدالت نخواهد بود.

غفاری فهم و آشنایی درست به احکام به خصوص در خصوص زنان را مانع مهمی در سوء استفاده دشمنان از زنان با شعارهای پوشالی یاد کرد و گفت: زنان در تربیت نسل آینده و آینده روشن ودرخشان برای کشور نقش بسیار مهمی دارند.

انتهای پیام / غفوری

ارسال نظرات