خبرهای داغ:
بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: تا پای جان بر این عهد خویش هستیم و در مسیر ستیز با شیطان بزرگ تا آخرین قطره خون و آخرین نفس ایستاده ایم، به نیت تحقق آن وعده عظیم الهی ان شاءالله.
کد خبر: ۹۵۵۱۲۰۹
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه امام علی ابن ابی‌طالب(ع) آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«و لن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا» (سوره نساء، آیه ۱۴۱)

دین مبین اسلام به‌ما آموخت که برای دستیابی به توحید حقیقی باید با تمام مظاهر طاغوت مبارزه نمود. هر مسلمان و هر دولت اسلامی بر اساس منطق و آموزه‌های دینی، موظف به مقابله با ظلم و استکبار جهانی است. چرا که اساسا حیات، زیر سلطه طاغوت ارزشی نداشته و ارزش حیات، به آزادی و استقلال است. طبق همین اصل مهم، موحدین، صالحین و مستضعفین یعنی کسانی که مورد ظلم و تهاجم استکبار قرار گرفته‌اند، موظف به دفاع و مقابله با مستکبرین شده‌اند.

لذا بدین مناسبت ، بسیج جامعه زنان استان قم وظیفه انسانی و اسلامی خود می‌داند و بار دیگر مستحکم‌تر اعلام میدارد، امروز که قلوب ملت‌ها از وضعیت مردم غزه جریحه دار است و همگان نگران وضعیت برادران و خواهران و کودکان در غزه هستند.

بر همه آشکار است که آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی در این نسل کشی عظیم است، ما بانوان بسیجی قم در اقشار مختلف اعلان انزجار خویش را از این جرثومه فساد، بار دیگر اعلام می‌کنیم. 

و اعلام می‌داریم که با توجه به ماهیت استکباری و تجاوز کارانه آمریکای جهان‌خوار و توابعِ طاغوتی‌اش، این اعلان انزجار از عملکرد این دولت‌های ظالم، مسئولیت انسانی, اسلامی و ملی ما است و این مسئولیت برخاسته از فطرت و وجدان انسانی است که مکلف به مبارزه با ظلم است.

۴۴ سال از اقدام حماسی دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی شیطان می‌گذرد و در گذر این سال‌ها هیچ تغییری در سیاست‌ها و  رفتار دولت مردان آمریکائی رخ نداده است و امروز نیز به اشکال مختلف به دشمنی خود علیه ملت ایران و ملت‌های مستقل منطقه ادامه می‌دهد. گاهی با ابزار تحریم ظالمانه و گاهی با تلاش برای تضعیف و تجزیه کشورهای منطقه به سود رژیم کودک کش اسرائیل.

دولت آمریکا در کمتر از دو قرن، در سراسر جهان کارنامه‌ای کم نظیر از جنگ افروزی و جنایت علیه انسان ها دارد و از همین رو در جهان و خصوصا منطقه غرب آسیا مغضوب ملت هاست.

امروز هر ملتی که در دایره گفتمان توحید و عدالت قرار دارد، باید در جبهه مستضعفان و در کنار ایشان قرار گیرد و علیه مستکبران و ظالمان فریاد مرگ بر آمریکا سر دهد، که امام عزیزمان فرمودند: هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید .

پس از گذشت ۴۴ سال از تسخیر لانه جاسوسی توسط جوانان برومند این کشور عزیز، امروز هم بزرگداشت این حماسه، باعث بیداری آحاد جامعه علی الخصوص دانشجویان و دانش آموزان عزیزمان خواهد شد. درس امروز ما درس شهامت، استکبارستیزی و ایستادگی برای رسیدن به آرمان‌های بلند انقلاب است و با مشت‌های محکم از اعتقاد راسخ، خواهیم گفت که قوی‌تر از قبل آماده‌ایم برای جهاد در مسیر تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور و اشداء علی الکفاریم که در برابر طواغیت روزگار تا رسیدن به قله توحید، که امام خامنه‌ای عزیزمان وعده نزدیکی آن را دادند .

۱۳ آبان فرصتی است برای تجدید عهد امت حزب الله با آرمان‌های رهبر کبیرمان امام خمینی(رحمت الله علیه) و امام خامنه‌ای عزیزمان و تحقق معنای ولایت در اتحاد علیه دشمنان اسلام. و بیان می‌داریم که تا پای جان بر این عهد خویش هستیم و در مسیر ستیز با شیطان بزرگ تا آخرین قطره خون و آخرین نفس ایستاده ایم، به نیت تحقق آن وعده عظیم الهی ان شاءالله .

اللهم عجل لولیک الفرج

سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابی‌طالب(علیه السلام)

ارسال نظرات