خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قم گفت: بیش از ۲۱۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش، توسط پلیس قم از یک دستگاه خودروی سواری پژوپارس در استان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۴۵۹
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمد رضا میرحیدری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح کنترل محورهای مواصلاتی استان قم با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان و همراهی کلیه واحدهای اجرایی و انتظامی برگزار شد.

وی افزود: مأموران با اعزام به محورهای مواصلاتی استان و با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری، به ۲ دستگاه خودروی پژو پارس به شماره پلاک‌های معلوم، مشکوک و بلافاصله دستور توقف خودروها را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: هر ۲ نفر راننده با افزایش سرعت و انجام حرکات مارپیچ در طول مسیر قصد فرار داشتند که با رعایت قانون بکارگیری سلاح و به منظور جلوگیری از فرار خودرو به سمت لاستیک آنان تیراندازی و در نهایت خودروها متوقف و رانندگان دستگیر شدند.

میرحیدری تصریح کرد: سرانجام طی بازرسی صورت گرفته از یکی از خودروها، ۲۱۶ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش در قالب ۲۰۱ بسته باندرول شده بالفاف و از خودروی دیگر نیز حدوداً ۷۰۰ کیلوگرم گردو و ۳۴۰ کیلوگرم بادام زمینی فاقد هر گونه مجوز و قاچاق کشف و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات