معاون کمیته امداد اردبیل:

۴۰۰ دستگاه بخاری هیدرولیک‌دار در بین مددجویان توزیع شد

اردبیل- معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اردبیل گفت: تاکنون ۴۰۰ دستگاه بخاری هیدرولیک‌دار در بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد توزیع شده است.
کد خبر: ۹۵۷۲۲۸۶
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

۴۰۰ دستگاه بخاری هیدرولیک‌دار در بین مددجویان توزیع شد

فرزاد آزادپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این تعداد بخاری در مناطق روستایی اردبیل، خلخال، خورش‌رستم، شاهرود و کوثر توزیع شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس تفاهمنامه‌ای که با شرکت گاز به امضا رساندیم، شرکت گاز به صورت رایگان و با تقبل همه هزینه‌‎ها این بخاری‌ها را در اختیار خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در روستاها و مناطق محروم قرار می‌دهد تا امکان استفاده مناسب و مطلوب از آنها فراهم آید.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اردبیل ارزش ریالی هر دستگاه بخاری توزیع شده را ۱۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این بخاری‌ها مجهزترین سیستم گرمایشی است که امکان سوخت بهینه همراه با به حداقل رساندن حوادث و اتفاقات ناگوار را در زمان نشتی گاز دارد.

آزادپور افزود: قرار است تا پایان سال توزیع این بخاری‌ها با همکاری شرکت گاز استان اردبیل ادامه یابد تا در سایر شهرها و روستاها نیز بین مددجویان توزیع کنیم.

توزیع ۱۱۰ سری جهیزیه در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۱۰ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: این جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی زوجین است که ارزش هر سری ۳۵ میلیون تومان بوده و در مجموع بالغ بر سه میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان برای تهیه و توزیع این جهیزیه‌ها هزینه شده است.

آزادپور بیان کرد: در جشن انقلاب و با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند ۴۵۰ بسته غذایی هر کدام به ارزش یک میلیون تومان در بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: از محل منابع امداد برای تهیه این بسته‌های غذایی ۴۵۰ میلیون تومان هزینه شده که با اولویت سالمندان زمین‌گیر و گروه‌های آسیب‌پذیر توزیع خواهد شد.

ارسال نظرات