خبرهای داغ:

اقدامات جهادگران شهرستان نطنز در راستای مقابله با کرونا؛ خدمت رسانی شبانه روزی بسیجیان در مبادی ورودی شهر

سپاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا دوشادوش مدافعان سلامت در صحنه حضور داشته و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس با تمام نیروهای آماده خود در صحنه حضور پیدا کرده و به خدمت‌رسانی پرداختند.
کد خبر: ۹۲۲۶۹۸۹
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، سپاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا دوشادوش مدافعان سلامت در صحنه حضور داشته و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس با تمام نیروهای آماده خود در صحنه حضور پیدا کرده و به خدمت‌رسانی پرداختند.

ضدعفونی معابر، مشارکت در برپایی تورهای ایست و کنترل بهداشتی و طرح ملی بسیج و تهیه و توزیع اقلام بهداشتی تنها بخشی از اقداماتی است که توسط بسیج و یا با مشارکت آن‌ها در نطنز برگزار می‌شود که نقش به‌سزایی نیز در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دارد.

فرمانده سپاه ناحیه نطنز  ضمن اشاره به اقدامات سپاه و بسیج همزمان با شیوع ویروس کرونا در نطنزاظهار داشت: از همان اوایل اسفند ماه سپاه ناحیه نطنز ضمن شرکت در جلسات ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان آمادگی خود را برای کمک به مجموعه ی کادر درمانی اعلام کرد .

سرهنگ دوم پاسدار حسین خدامیان از تشکیل کارگروه پیشگیری، آموزش و روشنگری افزود: تورهای ایست و کنترل بهداشتی ، ضد عفونی معابر ، اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا نیز با مشارکت سایر نهادها اجرا شد به نحوی که تورهای ایست و کنترل با حضور بسیجیان در ورودی شهر نطنز و بادرود به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه گروهان آموزش با تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی نسبت به آگاه‌سازی مردم اقدام می‌کردند ابراز داشت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا در منطقه نطنز تمامی پایگاه‌ها را توجیه و نسبت به تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی اقدامات لازم را انجام دادند و این اقلام بهداشتی درب منازل توزیع شد.

ارسال نظرات