خبرهای داغ:
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار:

امنیت سرمایه‌گذار از مولفه‌های اصلی برای تحقق جهش تولید است

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس یازدهم تاکید کرد: اگر قوانین دست و پاگیر کنار رفته و سرمایه گذار از امنیت شغلی برخوردار باشد قطعا شاهد تحولی در حوزه تولید خواهیم بود.
کد خبر: ۹۲۵۲۲۵۴
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان و خوانسار، سید مسعود خاتمی درباره اقداماتی که مجلس باید برای تحقق شعار جهش تولید انجام دهد، بیان کرد: مردم به طور طبیعی برای ورود به حوزه تولید و سرمایه گذاری انگیزه زیادی دارند و در بخش‌های مختلف کشور سرمایه گذارها آماده ورود به این حوزه هستند. اما بعضا ارگان‌های اجرایی و دولتی زمینه را فراهم نکرده و با مانع تراشی افراد را دلسرد می‌کنند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه اظهار کرد: یکی از مولفه‌های اصلی برای جذب سرمایه گذار و تحقق شعار جهش تولید امنیت سرمایه گذار است. اگر موانع موجود بر سر راه سرمایه گذار کنار رفته و امنیت آنان تضمین شود قطعا شاهد تحولی در بازار تولید خواهیم بود

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مهمترین مشکل ما امروز قوانین دست و پا گیر است، اگر دولت در چارچوب قانون در کنار بخش خصوصی بایستد قطعا مردم نیز مشتاقانه وارد صحنه خواهند شد. عزم مجلس بر جذب سرمایه گذار و رونق تولید است. اما باید زیر ساخت‌ها و زیر بناهای لازم فراهم شود.

خاتمی در پایان تاکید کرد: اگر ضوابط دست و پا گیر کنار رفته و سرمایه گذار از امنیت سرمایه خود اطمینان داشته باشد قطعا سرمایه‌ها به بازار تولید جذب شده و شاهد رونق تولید خواهیم بود.

ارسال نظرات