خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر عنوان کرد

اجرای مانور جهادی برق استان همدان با هدف بهره‌گیری از توانمندی‌های موجود و افزایش بهره‎وری

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر با بیان اینکه مانور جهادی شبکه‌های توزیع برق استان همدان با هدف بهره‌گیری از توانمندی‌های موجود و افزایش بهره‎وری در حال انجام است، گفت: این اقدام در راستای سیاست‌های کلان کشور و در راستای بحث اقتصاد مقاومتی و نگاهی که به جهش تولید داریم قابل ارزیابی است.
کد خبر: ۹۲۷۲۵۱۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱

اجرای مانور جهادی برق استان همدان با هدف بهره‌گیری از توانمندی‌های موجود و افزایش بهره‎وریبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسعود صادقی در آیین افتتاحیه مانور جهادی شبکه توزیع برق استان همدان، اظهار داشت: ما در شرایطی این مانور را آغاز می‌کنیم که چندی پیش درگیر بحران تابستان و پیک بار بودیم که مدیریت شد و از این مرحله سربلند عبور کردیم.

وی با بیان اینکه این مانور با هدف بهره‌گیری از توانمندی‌های موجود و افزایش بهره‎وری در حال انجام است، گفت: این اقدام در راستای سیاست‌های کلان کشور و در راستای بحث اقتصاد مقاومتی و نگاهی که به جهش تولید داریم قابل ارزیابی است.

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر ابراز داشت: در این مانورها با تهیه سناریو و برنامه‌ریزی که از قبل انجام شده است به شکل بسیار هدفمند نسبت به رفع مشکلات شبکه برق اقدام می‌شود و فیدرهایی که دچار خاموشی و مشکل هستند، اصلاح می‌شوند.

وی با بیان اینکه از برکات اجرای این مانور بهره‌مندی مشترکین از انرژی با ثبات و پایدار است، ادامه داد: امید است در پایان این مانور نتایج بسیار خوبی حاصل کنیم.

صادقی با اشاره به بحث شیوع کرونا و تأکید بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی عنوان کرد: با توجه به این اینکه تعداد زیادی از همکاران در محدوده جغرافیایی مشخص شده در کنار یکدیگر مشغول فعالیت هستند، رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی ضرورت دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات