خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد

تقدیر از ایثارگران و فرزندان شهدا و جانبازان منطقه 4 شهرداری همدان

به مناسبت هفته دفاع مقدس و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردان 8 سال دفاع مقدس، شهرداری منطقه چهار همدان از پیشکسوتان دفاع مقدس ایثارگران و فرزندان شهدا تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۲۸۱۰۰۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶

تقدیر از ایثارگران و فرزندان شهدا و جانبازان منطقه 4 شهرداری همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت هفته دفاع مقدس و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردان 8 سال دفاع مقدس، شهرداری منطقه چهار همدان از پیشکسوتان دفاع مقدس ایثارگران و فرزندان شهدا تجلیل کرد.

مدیر منطقه 4 شهرداری همدان در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امید است با درس گرفتن از سیره شهدا بتوانیم در مسیر آنان قدم برداریم و یاد و خاطره آنان را همواره زنده نگه داریم.

مجید یوسفی نوید ضمن تقدیر از نویسندگانی همچون حمید حسام که با قلمشان نگذاشتند خاطرات و سیره پیشکسوتان دفاع مقدس در کنج سینه بازماندگان خاک بخورد، ابراز کرد: وقتی به کتاب‌های دفاع مقدس رجوع می‌کنیم و رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های رزمندگان را مطالعه می‌کنیم منقلب می‌شویم و این امر موجب می‌شود با انگیزه بیشتری به شهروندان خدمت‌رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس در آن 8 سال موجب شد ایران اسلامی بتواند جایگاهی برای خدمت به مردم داشته باشد، تاکید کرد: امید است جوانان امروز همان روحیه ایثار و تلاش را در خود زنده نگه دارند و مسئولین نیز در هر جایگاهی بتوانند همان روش و منش بزرگ آن دوران را پیش بگیرند.

مدیر منطقه 4 شهرداری همدان گفت: باید همانند شهدا شجاعت را مشی خود قرار دهیم و نگذاریم شک و ترس موجب شود از خدمت باز بمانیم و گره مشکلات مردم بسته بماند.

وی در پایان با بیان اینکه همه آن رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها در آن روزگاران پرخطر جای تقدیر دارد، گفت: اکنون باید به وظیفه خود عمل کنیم و از پیشکسوتان دفاع مقدس و یادگاران آنان به پاس آن همه ایستادگی در برابر دشمنان ایران و اسلام، تجلیل و تقدیر کنیم.

در پایان این مراسم نیز با اهدای لوح تقدیر و هدیه از 17 نفر از کارکنان این اداره تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات