خبرهای داغ:
زهرا فقیهی
نگاه مومنانه به نوروز
کمک های بسیج به محرومان در شب عید و آستانه نوروز و ماه شعبان انجام شد.
کد خبر: ۹۳۲۶۴۴۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع)؛در روزهای پایان سال  که معمولا خانواده ها در تدارک شب عید هستند عده ای هم هستند که  برای تامین و امرار معاش  حداقلی خود به سختی زندگی را طی میکنند .

با نزدیک شدن به عید نور وز پایگاه های مقاومت تابعه حوزه ۱۵ خواهران ناحیه امام صادق سعی دارند با بهره مندی  از کمک های بسیجیان و هم محلی ها  در کم شدن دغدغه این عزیزان یار و یاور باشند  خواهران بسیجی با پختن  غذاهایی مانند آبگوشت ،آش،سمنو و... و توزیع بن خرید نان  سعی در برطرف نمودن نیاز حداقلی نیازمندان دارند تهیه کمک جهیزیه برای دختران نیازمند ،دیدار و دلجویی از  و اهدا کمک هایی برای اجاره خانه و تهیه اقلام مورد نیاز معلولان و افراد از کار افتاده وجمع آوری کمک های مردم محل مانند البسه تهیه و توزیع بسته های معیشتی از دیگر تلاش های نیروهای این  حوزه در رفع مشکلات   شب عید مستضعفان می باشد  .

پایگاه های حضرت زهرا(س)،چهارده معصوم،گل نرگس،حضرت علی اکبر،ام ابیها(س) از فعال ترین پایگاه های بسیج در این زمینه می باشند که بی توقع و بدون چشم داشت برای خدا کار میکنند لکن باید حداقل به این عزیزان خدا قوت گفت.

ارسال نظرات