خبرهای داغ:
امام جمعه شهر نجف آباد

امروز دعای تمام ملت ایران همراه کادر درمان و بهداشت است

حجت الاسلام حسناتی امام جمعه شهر نجف آباد در جمع کادر درمان و بهداشت نجف آباد ضمن عرض خسته نباشید گفت: امروز دعای تمام ملت ایران همراه کادر درمان و بهداشت است.
کد خبر: ۹۳۳۷۴۸۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، مصادف با میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و به همت ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد، و با حضور امام جمعه محترم نجف آباد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه نجف آباد و همچنین شهردار و رئیس اداره بهداشت و درمان شهرستان، از زحمات کادر درمان با اهداء گل و بسته فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که در جمع کارکنان مرکز بهداشت قائم و بیمارستان های شهید محمد منتظری و فاطمه الزهرا سلام الله علیها انجام گردید، حجت الاسلام حسناتی ضمن عرض خسته نباشید، خط مقدم سلامت را حضور در بیمارستان ها و مداوای بیماران کرونایی دانست.

امام جمعه شهر نجف آباد متذکر شدند: امروز دعای تمام ملت ایران همراه کادر بهداشت و درمان است.ایشان در ادامه دعا کردند که در روزهای آتی و با فروکش کردن شعله های این بیماری، از تعداد بیماران و بستری های مرتبط با کرونا کاسته شود و پرستاران و پزشکان امکان استراحت و روال عادی فعالیت های خود را پیدا کنند.

 

 

ارسال نظرات