خبرهای داغ:

تهیه و توزیع 10 بسته معیشتی به همت پایگاه حضرت رقیه (س) سرخه

همزمان با ماه محرم 10 بسته معیشتی به ارزش 14 میلیون و هفتصد هزار ریال به همت گروه جهادی پایگاه مقاومت حضرت رقیه (س) سرخه بسته بندی و توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۶۵۵۸۷
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ رزمایش کمک مومنانه ویژه دهه اول ماه محرم در شهرستان سرخه آغاز شده و توزیع بسته‌های معیشتی، پخت و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان در حال انجام است.

همزمان با ماه محرم در راستای رزمایش مومنانه 10 بسته معیشتی به ارزش 14 میلیون و هفتصد هزار ریال به همت گروه جهادی پایگاه حضرت رقیه (س) سرخه تهیه و بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

در حاشیه این اقدام مومنانه خاتون ابراهیمی فرمانده پایگاه مقاومت خواهران حضرت رقیه (س) سرخه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر استقرار رزمایش مواسات و کمک های مومنانه، بسیجیان این پایگاه با همکاری خیرین در طی چند دوره اقدام به توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا کرده و این توزیع ها در قالب پخش غذا و نان گرم نیز صورت گرفته است.

او با بیان اینکه این اقدام به منظور همدلی و احسان به خانواده‌های نیازمند انجام گرفته است، افزود: همزمان با ماه محرم این اقدام خیرخواهانه درپی شیوع بیماری کرونا انجام شد و 10 بسته سبد کالا شامل دو بسته ماکارونی، سه کیلو برنج، یک عدد تن ماهی، یک شیشه رب گوجه فرنگی، یک بسته سویا، یک عدد روغن و یک کیلو عدس بین نیازمندان  و خانواده های آسیب دیده محله در سرخه توزیع شد.

فرمانده پایگاه مقاومت خواهران حضرت رقیه (س) سرخه ابراز امیدواری کرد: با توجه به شیوع دوباره بیماری کرونا با نیت عزادارای سالار شهیدان، این پایگاه اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی کرده که اقدام پسندیده و قابل تقدیری هست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها