خبرهای داغ:
حاجی بابایی:

۱۳۰ هزار نفر از جمعیت همدان نادیده گرفته شد/با تمام توان از استاندار جدید حمایت می‌کنیم

همدان- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روز شنبه اول آبان ماه سرشماری جدید کلید خورد، گفت: در سرشماری سال ۹۵، ۱۳۰ هزار نفر از جمعیت ما به هر دلیلی نادیده گرفته شد.
کد خبر: ۹۳۸۵۷۴۷
|
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا حاجی‌بابایی در شورای اداری استان همدان اظهار داشت: با تمام توان از استاندار جدید حمایت می‌کنیم تا چرخ استان بچرخد؛ استاندار نماد دولت سیزدهم است و حمایت‌های همه جانبه ما از او بر اساس تفکر انقلابی‌گری است که رهبری بیان کردند که یک هم‌افزایی برای آینده استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه با این حرکت جدید استاندار باید توان مضاعف مدیریتی بکار گرفته شود، افزود: هدیه امروز جلسه عقد قرارداد بین شرکت آب و فاضلاب همدان و بانک رفاه به مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل فاضلاب شهر همدان و ملایر است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از این مبلغ، ۱۰۰ میلیارد تومان برای ملایر و ۳۰۰ میلیارد تومان برای همدان استفاده می‌شود تا ۵۰۰ لیتر در ثانیه آب تصفیه‌خانه‌های ما افزایش یابد تا با این کار چند کارخانه بزرگ دیگر راه‌اندازی شود و به دنبال آن تا اوایل سال آینده تکمیل مصوبه سفر رهبری و پروژه بزرگ آبرسانی به شهر همدان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر مدیری بخواهد کار کند هرچقدر پول بخواهد وجود دارد، گفت: مدیران مشکلات را رفع و کوریدور‌های اصلی شهر همدان را که به مشکل برخورده تکمیل کنند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه همه مدیران با تمام قدرت، کار خود را جلو ببرند، گفت: در خصوص مدیران دستگاه‌ها هر تصمیم و ارزیابی وجود دارد برعهده استاندار است و از آن‌ها حمایت کرده و مشورت می‌کنیم و یک مدیریت منسجم را در استان، پرقدرت و پرتوان با سیاست‌های دولت سیزدهم جلو می‌بریم.

وی با اشاره به اینکه روز شنبه اول آبان ماه سرشماری جدید کلید خورد، افزود: در سرشماری سال ۹۵، ۱۳۰ هزار نفر از جمعیت ما به هر دلیلی نادیده گرفته شد.

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این سرشماری باید به صورت پیشرفته انجام گیرد، ابراز داشت: در این سرشماری شهرستان همدان تنها شهرستانی است که به عنوان پایلوت کشوری قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات