خبرهای داغ:
فرماندار بهار:

اختتامیه یازدهمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت ویژه استان همدان در بهار برگزار می‌شود

همدان-فرماندار بهار از برگزاری اختتامیه یازدهمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت ویژه استان همدان به میزبانی شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۴۴۳۹
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روح اله نباتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اختتامیه جشنواره دفاع مقدس و مقاومت در هفتم اسفند ماه، ویژه استان همدان در راستای انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت، به میزبانی شهرستان بهار به صورت کشوری و با حضور میهمانان خارجی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این جشنواره فرصت خوبی برای انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت شهرستان بهار است تا با نشان دادن فرهنگ ایستادگی، ایثار و مقاومت موجب عزت و عظمت این فرهنگ غنی در شهرستان شویم.

فرماندار بهار با تاکید بر اینکه اثرگذاری جشنواره دفاع مقدس به جریان سازی بودن آن بستگی دارد، گفت: باید با استفاده از ایده و فکر همه کمیته ها و مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان که عمده ترین مسئله است تدابیر و اقدامات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره را به کار ببندیم.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت پیشکسوتان و صاحبنظران ایثار و مقاومت شهرستان بهار به بعد تبلیغاتی و رسانه‌ای، فضاسازی محیطی و دیگر عوامل برگزاری این جشنواره در راستای معرفی بعد ایثار و شهادت و ارائه کار ماندگار با نما و دیگاه جدید در این حوزه در استان دهیم.

نباتی بیان کرد: میهمانان خارجی قطعا برای شهرستان در حوزه معرفی و نشان دادن توانمندی شهرستان خیلی موثر خواهند بود، باید همه ظرفیت‌های شهرستان و استان به کار گرفته شود تا این جشنواره برای همه آورده داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات