خبرهای داغ:
امام جمعه تاکستان:

اردوهای راهیان نور یکی از راه‌های مقابله با این هجمه‌های فرهنگی دشمنان است

امام جمعه تاکستان گفت: اردوهای راهیان نور یکی از راه‌های مقابله با این هجمه‌های فرهنگی دشمنان است و همه باید اهتمام ویژه‌ای براز برگزاری این اردوها داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۰۳۱۸۷
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان، حجت الاسلام علی اسلامی امام جمعه تاکستان در خطبه‌های نماز جمعه شهر تاکستان، اظهار داشت: امروز کشور ما مورد هجمه‌های فرهنگی دشمنان قرار دارد و در این زمینه مسئولان و مردم باید هوشیار عمل کنند و در دام دشمنان نیفتند.

وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور یکی از راه‌های مقابله با این هجمه‌های فرهنگی دشمنان است، افزود: همه باید اهتمام ویژه‌ای به این اردوها داشته باشند چراکه نوجوانان و جوانان با حضور در مناطق عملیاتی جنوب از نزدیک با فداکاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدا آشنا می‌شوند.

امام جمعه تاکستان عنوان کرد: سرزمین‌های وحی سرشار از معنویت است و خون پاک صدها شهید گرانبها در آن سرزمین ریخته شده و این سرزمین هر ساله میزبان هزاران نفر است که به عشق شهدا از این مناطق بازدید می‌کنند.

اسلامی با اشاره به اینکه امروز ماهواره ابزار دشمنان برای لطمه زدن به فرهنگ و اعتقادات ما است، گفت: دشمنان با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای می‌خواهند که به بنیان‌های خانواده‌های ایرانی ضربه بزنند و ما باید نوجوانان و جوانان خود را از این اقدام شوم دشمنان آگاه کنیم.

وی با تأکید براینکه والدین همواره باید در تربیت صحیح فرزندان خود کوشا باشند، عنوان کرد: خانواده‌ها باید فرزندان خود را با مفاهیم دینی آشنا کرده و آن‌ها را در مسیر سعادت قرار دهند.

امام جمعه تاکستان  در خاتمه با اشاره به نزدیک شدن به سال جدید گفت: دولت بر بازار عید کنترل داشته باشد تا قیمت‌ اقلام با نزدیک شدن به عید نوروز افزایش پیدا نکند و مردم دچار مشکل نشوند.

 

 

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار