خبرهای داغ:
مستندساز و کارشناس رسانه:

حضور امام عصر(عج) در وضعیت کنونی دنیا محسوس تر از گذشته است

خبرگزاری بسیج: یکی از کارشناسان عرصه رسانه در همایش مهدویت و انقلاب اسلامی که در مسجد آیت الله انگجی تبریز برگزار شد با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در بیداری ملل دیگر کشورها گفت: حضور امام عصر(عج) در وضعیت کنونی دنیا محسوس تر از گذشته است.
کد خبر: ۸۵۰۳۳۶۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸
گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، نادر طالب زاده پیدایش و ظهور شبکه های خبری گسترده در جهان به خصوص در غرب را پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای مهار و کنترل رشد روز افزون اسلام گرایی و تفکر انقلاب اسلامی ایراندانست.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران عطش و نیازی در جهان ایجاد کرد که شبکه های خبری و خبرگزاری ها در سطح جهان با رشد فزاینده ای افزایش یافتند تا در مقابل سوالات اذهان عمومی جهان نسبت به انقلاب ایران موضع گیری کرده و مقابله کنند.

طالب زاده مقابله با انقلاب اسلامی را محدود به عرصه رسانه ندانست و خاطرنشان کرد: وقتی دشمنان اسلام و انقلاب نتوانستند در مقابل موج انقلاب اسلامی ایران ایستادگی کنند جنگ تحمیلی را علیه ایران را به راه انداختند و بسیاری از تشکل های غربی و صهیونیستی هم ایجاد یا فعال تر شدند و پیدایش گروه های تکفیری و سلفی برای از بین بردن قدرت نفوذ ایران را آخرین تیر ترکش آن ها برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران و محور مقاومت دانست.

وی بیدار شدن افراد عادل و مدافعان عدالت در غرب و اروپا را یکی از نشانه های انحطاط و فروپاشی قدرت های پوشالی در جهان وبخصوص در غرب دانست و افزود: سیاست های ایران آرایش الهی دارد و روند پرشتاب انقلاب اسلامی ایران هم هیچ وقت معطل تحریم ها نمی شودو با از میان برداشتن موانعداخلی طبق منویات رهبر فرزانه انقلاب با سرعت بیشتری به مسیر خود ادامه خواهد داد.

این استاد دانشگاه در پایان با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی دستپاچگی غرب به خصوص اسرائیل و سخنرانی مضحک نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع لابی ایپک در آمریکا را ناشی از واقعیت های پشت پرده ای دانست که مشابه صدای شکستن استخوان های کمونیستیم در دوران شوروی سابق است که بحمد الهی حاکی از آماده شدن و بیداری مردم جهان برای ظهور منجی عالم بشریت دارد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار