خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

اندیشه های شهید مطهری زمینه ساز تفکر ناب اسلامی است‎

خبرگزاری بسیج: کارشناس مسائل سیاسی در نشست گرامیداشت هفته عقیدتی و روز جهانی کار و کارگر در پایگاه شهید تندگویان شرکت نفت مراغه گفت: اندیشه های شهید مرتضی مطهری زمینه ساز اندیشه و تفکر ناب اسلامی در جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۱۵۰۸۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرنگار خرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، رحیم بیداروند افزود: تفکر این معلم بزرگ اسلامی، زمینه مناسبی برای ایجاد بصیرت و ولایت مداری ملت بزرگ ایران در عرصه های خطیر تاریخی به ویژه در دوران دفاع مقدس ایجاد کرد.
وی اظهار کرد: اکنون انقلاب اسلامی با رهبری های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، به برکت خون شهدا و در سایه مجاهدت ها و ولایتمداری و بصیرت ملت بزرگ ایران پرچم ازادی و آزادگی را در دنیا به اهتزاز درآورده است.
این هادی سیاسی خاطرنشان کرد: با توجه به تحولات منطقه و جهان اسلام، ایجاد وحدت اسلامی و بیداری فکری با تکیه بر آموزه های اسلامی، تنها راه نجات و شکست نظام سلطه و صهیونیسم جهانی است.
بیداروند تصریح کرد: اختلاف افکنی بین مسلمانان و امت اسلامی به عنوان توطئه شوم نظام استکبار، موجب به وجود آمدن تنش های مختلفی در جهان اسلام بوده و انقلاب و تفکر انقلاب اسلامی بهترین تفکر برای خروج از این مشکلات است.
نشست گرامیداشت هفته عقیدتی و روز جهانی کارگر به همت حوزه شهیدباهنر و پایگاه شهیدتندگویان شرکت نفت مراغه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار