خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

حامل سلام رهبر انقلاب به خانواده شهدا هستم

خبرگزاری بسیج: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در بازدید خود از گلزار شهدای وادی رحمت تبریز با بیان اینکه امنیت امروز کشور در منطقه مدیون شهدا و ایثارگران است، گفت: در این سفر حامل سلام رهبر فرزانه انقلاب به خانواده شهدا و ایثارگران هستم.
کد خبر: ۸۵۲۰۴۸۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی در ادامه با اشاره به سخن رهبر انقلاب اسلامی در خصوص شهدا به عنوان امامزادگان عشق، افزود: طرح ساماندهی گلزار شهدا با همین هدف اجرا می شود با حفظ مزار شهدا در شان و منزلت آنها، شهدا را به جامعه معرفی کنیم.

وی به وجود 19600گلزار شهدا در سراسر کشور اشاره و بیان کرد: از این تعداد 1066 گلزار مربوط به آذربایجان شرقی است که نزدیک به 12هزار گلزار ساماندهی شده و طرح ساماندهی نزدیک به 600گلزار در کل کشور آغاز شده و نیمه کاره است که گلزار شهدای قطعه دوم نیز از جمله است.

وی روند ساماندهی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز را نسبت به سه ماه گذشته خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: پیشرفت ساماندهی وادی رحمت نسبت به سه ماه گذشته که سفری به تبریز داشتیم خوب است و امیدواریم تا پایان سال به پایان برسد.

حجت الاسلام شهیدی محلاتی همچنین از غاز به کار نزدیک به 800 گلزار شهدای سراسر کشور در سال جاری خبر داد و گفت: یکی از مواردی که در سفرهای استانی از طرف رئیس جمهور پیگیر آن هستم ساماندهی گلزار شهداست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار