فرمانده سپاه غدير تبريز:

وضعيت حجاب در کشور علیرغم هجمه گسترده دشمن مطلوب است

کد خبر: ۸۵۴۰۵۷۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۰

فرمانده سپاه غدير تبريز گفت: برخلاف سياه نمايي برخي ها در محافل غير رسمي، وضعيت حجاب به بركت نظام اسلامي در مقابل هجمه هاي گسترده دشمنان مطلوب است اگرچه در نظام ما به خاطر خون پاك شهدا و به واسطه اسلامي بودن نظام، حتي يك مورد نيز قابل قبول نيست.

داود عباسي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، افزود: عفاف و حجاب مربوط به انقلاب اسلامي و زمان نيست بلكه جزو آموزه هاي ديني و از اساس و پايه هاي اسلام است بنابراين با توجه به آيه هاي قرآني، در بحث حجاب به طور دقيق مشخص شده افراد جامعه چه وظيفه اي دارند كه بايد به آن ها عمل كنيم.

وي با تاكيد به اينكه دين اسلام به عنوان دين كامل براي همه زمان ها، برنامه و حرف دارد، اظهار داشت: حجاب يكي از اساسي ترين ضرورت ها در برنامه هاي اجتماعي است كه موجب مي شود از آسيب ها و معضل هاي زيادي كه به واسطه بدحجابي ممكن است به وجود آيد، جلوگيري كند.

عباسي با اشاره به نقش خانواده در ترويج حجاب، خاطرنشان كرد: خانواده به عنوان نخستين محل تربيت فرزندان تاثير گذار است و براساس قاعده «بچه ها آنچه را كه مي بينند عمل مي كنند»، اگر پدر و مادر عفاف و حجاب را رعايت كنند، فرزندان نيز به همان سمت و سو كشيده خواهند شد.

وي با توجه به موفقيت خانم هاي محجبه در عرصه هاي مختلف ورزشي، سياسي، اجتماعي و غيره، بيان داشت: حجاب محدوديت نبوده بلكه مصونيت است و هيچ باغباني را به خاطر حصار كشيدن دور باغي كه دارد سرزنش نمي كنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار